Hoofdstuk 4

259 16 2
                                    

Taehyungs POV
Ik loop naar binnen en kijk naar welk lokaal ik moet gaan. 'Blijkbaar heb ik wiskunde'. Ik zie een jongen staan en vraag waar ik heen moet. 'Je moet de gang hier rechtdoor en dan de vierde deur links' zei hij met een glimlach. 'Bedankt' zei ik en loop naar het lokaal.

Wanneer ik binnen loop hoor ik al gelijk meiden giechelen. 'Welkom taehyung, je mag gaan zitten bij jungkook daar achteraan' zei de docent en wees naar een jongen achteraan. Ik loop naar de jongen toe maar ik kan amper z'n gezicht zien. Ik ga naast hem zitten en pak m'n  boeken. Wanneer ik hem eindelijk beter kan zien, zie ik dat het die jongen van buiten is. 'Dus hij heet jungkook. Schattig. Wacht wat teahyung waarom denk je dit?!' Discussieer ik in m'n hoofd. 'Uhm hi ik ben taehyung' zeg ik tegen jungkook en steek m'n hand uit. 'H-hi ik b-ben j-jungkook' stottert hij en schud m'n hand. 'Oh nee zometeen is die nieuwe ook gay!' Hoor ik iemand verluisteren. Ik kijk boos in die richting en ze houden op.

Tijdens de les zag ik jungkook een paar keer opzij kijken en wanneer ik terug keek, draaide hij z'n hoofd snel om.

       ~time skip tot de pauze~

Jungkook's POV
Wanneer ik de bel hoor, pak ik snel m'n spullen en ga naar de aula. Ik loop naar een leeg tafeltje en ga zitten. Ik heb geen trek dus ga ik op m'n telefoon inplaats van eten.

'Kijk, kijk, kijk wie hebben we daar?' Hoor ik kai zeggen. Ik doe net alsof ik hem niet heb gehoord en concentreer me op m'n telefoon. Opeens pakt kai m'n haar en trekt eraan zodat ik nu wel naar hem moet kijken. 'Jungkook je weet dat je moet eten om er goed uit te zien voor de jongens toch?' Vraagt hij grijnzend en opeens proef ik chocola in mn mond. Kai beweegt m'n kaken waardoor ik het wel door moet slikken.

Ik pak zo snel als ik kan m'n rugtas en ren naar de jongens wc en gooi mijn rugtas in een hoekje van het wc hokje. Ik steek m'n vinger in m'n keel en zie bruin spul in de wc pot verdwijnen. 'Waarom ben ik zo dik? Waar heb ik dit alles aan verdiend?' Blijft maar door m'n hoofd spoken. Opeens hoor ik de deur achter me opengaan 'J-jungkook?' Hoor ik diegene zeggen. Ik draai me langzaam om en schrik. 'W-wat d-doe j-jij h-hier?'

❤️

🧡

💛

💚

💙

💜

Wie zou dat kunnen zijn? Misschien taehyung of kai? Wie weet😚 ik hoop dat je het leuk vond en vergeet niet te stemmen en een comment achter te laten💞 I purple you!💜

I love you // dutch vkook\\Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu