Hoofdstuk 3

8 0 0
                                    

Sofie

'Jongens, het toetje is klaar!' Ik kreeg geen reactie, dus ik riep nog een keer, en nog een keer, maar er kwam nog steeds geen reactie. Dus ik liep naar Emma. 'Er komt geen reactie van de jongens, ze zijn al zo'n 20 minuten boven. Ze zijn ook niet aan het gamen, want ik hoor geen geluid.' Emma keek me vragend aan, ik wist wat ze wou vragen. Namelijk of we zouden gaan kijken, ik knikte dus mijn hoofd en ging haar voor naar boven. 

Boven gingen we naar Finn's kamer en toen we de deur open deden zagen we dat ze samen op het bed lagen te slapen, in elkaars armen. 'Aaaaahhw' hoorde ik Emma zachtjes naast me zeggen. Maar ik hield mijn vinger op mijn lippen als teken dat ze stil moest zijn, pakte mijn telefoon erbij en maakte er een foto van. We liepen naar beneden en ik zei tegen Emma dat ze me later dankbaar zouden zijn voor die foto.


Finn

Ik werd rond 2.00 uur wakker in Thomas zijn armen, blijkbaar waren we in slaap gevalen. Ik streel Thomas zijn haar en na een tijdje val ik weer in slaap.

'Shit' Emma heeft blijkbaar iets omgestoten en wekt ons perongeluk, waardoor ze ook ons gelukkige moment enigzinds verpest. Thomas kijkt me aan en zegt: 'goedemorgen goudlokje' Ik voel me zo rood als een tomaal worden om die naam. 'Jij ook goedemorgen knuffeltje' En ook Thomas wordt zichtbaar iets roder, maar niet zo rood als dat ik waarschijnlijk ben. 'Wil je het verhaal van gisteren nog verder horen?' Vraagt hij. 'Alleen als je het aan kan Thomas' Terwijl ik het zeg hoor ik dat het stotteren van gisteren is opgehouden, mooi zo. 'Nou mijn ouders waren dus op slag dood, maar ik niet. Ik heb 1,5 maand in coma gelegen. Tijdens die coma zijn er verschillende operaties op me uitgevoerd. Maar ik heb het overleefd. Dat is iets wat ze niet verwacht hadden.' Dat laatste fluisterd hij, en daarna komen de tranen die hij net nog probeerde tegen te houden toch over zijn wangen rollen, en ik trek hem nog dichter tegen me aan'


____________________

Jaaa <3 

Ik denk dat de 1e kus er toch bijna aan komt, maar er komt natuurlijk nog een plottwist aan, anders zou het geen goed verhaal zijn.

X

Emma


Since when in the closet?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu