הקדמה:
תכירו את מאיה בחורה בת 17 רגילה ופשוטה ולפעמיים תמימה כשהיא ואמא הולכות יחד לבדיקת דם פשוטה חייה משתנים כשהיא מבינה שהדם שלה יכול לעזור לרפא אנשים החולים במחלות סופניות בעקבות כך חיה נהפכים ב 180 מעלות, כל החיים המצומצמים שהכירה נהפכים רחבים גדולים מפוארים ולפעמיים גם מסוכנים, היא מתחילה לחוות דברים שלא ידעה שתחווה בגיל כל כך מוקדם. אהבות מסובכות עם אנשים מוכרים עם אנשים חזקים ושטלתניים .
חייה פשוט נהפכים למושלמים.... תלוי בעייני המתבונן .
פרק 1
אני מתעוררת לאט לאט מחלום טוב שחלמתי אני חושבת, כי קמתי עם הרגשה כזאת טובה בלב. לאט לאט אני נזכרת שיש לי היום בדיקת דם .לא אוהבת כל כך את הבדירה הזאת הרבה מאוד זמן לא עשיתי אותה תמיד דחיתי ודחיתי אותה עד שאמא כבר השתגעה ואמרה שזה לא אפשרי כבר ושהולכים, קמתי והתחלתי ללכת לכיוון המקלחת , אני מסתכלת עלי במראה ורואה בחורה ממוצעת ,רגילה, פשוטה אבל עדיין שלמה עם עצמי .
כשסיימתי את המקלחת התחלתי להתלבש שמתי ג'ינס וחולצה והתחלתי להיתאפר קצת מסקרה סומק ואודם ורדרד,
אני מסתכלת על עצמי שוב במראה, מסתכלת על בגדיי רגילים... המשפחה שלי לא הכי עשירה שיש וגם לא הכי ענייה פשוט אני מנחשת שכבר התרגלתי לחיות בצורה כזאת בצורה שצריך לצמצם ולא כל מה שרוצים מקבלים וכנערה בת 17 יש לי הרבה רצונות שאני צריכה לדכא.
ניערתי את עצמי מהמחשבות אללו ואמרתי לעצמי שזה חיי זה מי שאני וזו משפחתי ואני צריכה לאהוב ולכבד אותם כי אם לא אני יהיה אבודה.
"מאיה ,קמת ?" אמא קוראת לי מהמטבח
הבית שלנו לא הכי גדול ולא הכי קטן הוא ממוצע לחמישה נפשות שני האחים הגדולים שלי ואני ,
"כן אמא " אני מחזירה
"קדימה מותק אנחנו נאחר " לאמא שלי יש בעיה כזאת שהיא תמיד אוהבת לבוא ולעשות דברים לפני הזמן , אני מסתכלת על השעון באייפון וראה שהשעה רבע לאחת עשרה כשיש לנו את התור באחת עשרה וחצי
"בסדר אמא אני באה "
אני הולכת לכיוון המטבח ומחפשת משהו לנשנש ולבסוף אני לוקחת חטיף אנרגיה
"קדימה קדימה שלא נאחר" אמא מזרזת
"אמא את יודעת שיש לנו יותר מחצי שעה נכון ?" אני אומרת עם חיוך
היא מזעיפה פנים ואומרת " זה לא משנה יכולים להיות פקקים ומה לא , תמיד צריך להיות במקום לפני הזמן, תמדי את זה מתוקה "
מה שתגידי אימוש אני אומרת לעצמי , אנחנו יוצאות מהבית ומתחילות בנסיכה לקראת המרפאה .
"קדימה מתוקה זה לא כואב כמו שכולם חושבים באמת " האחות מנסה להרגיע אותי
קל לה לדבר היא רק מחזיקה את המחט, לי הוא הולך להיכנס לוריד , אני מזעיפה פנים כשאני מרגישהשהיא לוקחת מין חוט גומי וקושרת אותי למעלה בזרוע שלי , קושרת חזק הייתי אומרת .אני מרגישה דקירה קטנה וזה נגמר עד שאני קולטת אני קצת מזיעה מהלחץ.