השינויים בחיי

65 6 3
                                    

איפה להשקיע את הכסף?" , אני עדיין לא מאמינה שהולך להיות לי כמות של כסף כל כך גדולה, אין לי אפילו חשבון בבנק.

דויד ומייקל קמים ביחד כשאני רואה שאמר אבא אדם ועומר מניחים את החוזה שלהם לאחר שחתמו על השולחן, ואז אני קולטת שעדיין לא חתמתי,, עדיין בהתלבטיות,  ופתאום קול ההכרה שלי מתחילה לצעוק עלי בזלזול, את מתלבטת?! יש לך את האפשרות  לעזור לאנשים, להציל, ולשנות להם את החיים מקצה לקצה! ואת מתלבטת?!?! אגואיסטית שכמוך, ועם כל האפשרות לעזור,  את הולכת לקבל סכומי כסף עצומים,  סכומים שבחיים לא חולמת לקבל.

היא צודקת,  אני מסכימה לבסוף.

"יש לי שאלה ?" אבא שואל.

דויד ומייקל מהננים

"מה אני אמור לספר לאנשים, על השיפוץ בבית,  על סכומי הכסף שאנחנו נקבל? "

"זה הנושא הבא שנדבר עליו. הסיפור כיסוי שלכם,  אתם חייבים לשמוע ולזכור אותו טוב מאוד,  שיהיה לכולם את אותה גירסה.

שמנו לב שאתם זכאים לקבל מביטוח לאומי סכום כסף של 300 אלף, אז אנחנו שנינו את זה ל 5 מיליון שקל,  בעקבות ההמתנה המרובה שחיכתם, זה כביכול הפיצוי שלכם.

כמובן שדיברנו עם ביטוח לאומי וכמובן שאתם לא באמת הולכים לקבל חמש מיליון שקל מהם. אבל זהו הסיפור שלכם,  ואם אנשים מבקשים עוד פרטים, שזה כמובן מה שהולך להיות אתם פשוט אומרים שאתם מעדיפים לא לדבר על זה או שאין עוד מה להוסיף."

הוא מסיים, אחלה של סיפור כיסוי, האמת שדי אמין.

אבא מהנהן.

דויד ומייקל מכניסים את כל הניירת למזוודות מעור,  ואמא קמה ללוות אותם לדלת.

כשני יקל עוצר ומביט בי.

"מחר מתי את מסיימת את הלימודים? " הוא אומר ישר.

"אממ בשתיים וחצי" אני עונה

"אווקי, בארבע תביאי לפה את החברה שלך בארבע ונדבר על החוזה. "

"סבבה " אני אומרת.

לאחר כל ההסברים דויד ומייקל הלכו, ואני עדיין נשארתי פעורת פה,  האמת שכולנו היינו כך.

"טוב... אני בחדר שלי." אמרתי.

כל כך רציתי להתקשר לרוני ולספר לה הכל, אבל לא יכולתי , הייתי צריכה שהיא תחתום על החוזה המטופש הזה .

אני יושבת באוטובוס בצד של החלון כשאני שומעת שירים ומתחילה לחשוב על הכל מהכל אני עדיין לא מאמינה שהחיים שלי הולכים להשתנות כל כך.

"נו אני מחכה.. " רוני אומרת,  כשאנחנו יושבות בשולחן הקבוע שלנו בקפיטריה.

"מחכה ל...?" אני עונה

"לזה שתגידי לי מה עובר עלייך,  כל היום את שקעה במין היי כזה, מין עולם משלך,  מה עובר בראש הקטן הזה שלך" היא אומרת כשהיא "דופקת" על היד שלה על ראשי.

אני מחייכת,  ומלווה שאני אגיד לה על זה החוזה.

פני, וקולו ניהיה רציני יותר כשהתחלתי להגיד " בזמן האחרון עובר עלי משהו מאוד גדול רוני, והדבר היחידי שנאמר ומה לספר לך אבל אני לא יכולה בגלל שהמידע הזה מאוד מסווג,  אתמול באו אלינו נציגים ממשלתיים ודיברו על הסודיות של המידע הזה ואני אמרתי להם שאני חייבת לספר לך ולאחר שיכנועים הם הסכימו ואמרו שרק אם את תחתמי על הסכם סודיות " , היא הביטה בי כשאני בטוחה שהיא בטוחה שאני עובדת עליה,

" אוקיי... אז איפה ההסכם הזה? "

אני מצחקקת וממשיכה " אז זהו שההסכם זה מאוד מורכב,  המידע הזה יכול לסכן את החיים שלי ובגלל זה אסור שאף אחד לא ידע, יש להסכם הזה השלכות אח את תפרי את התנאים ".

"והם..? " היא מתפרצת מיד.

" אם תפריע את התנאים את תצטרכי לשלם עשר מיליון שקל ולשבת חמש שנים בכלא. " היא מביאה בי כשפניה חיוורים,  " מה זה?! עשר מיליון?? ולשבת בכלא חמש שנים?!" אני מהנהנת

" על מה לעזאזל מדובר?? "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 31, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My blood testWhere stories live. Discover now