flashback,,
"peki.." dedi sooyoung, seulgi'nin sözünü kesip "ceza alacak mı?" seulgi güldü ve planı anlatmaya devam etti.
"bizim gibi ona düşman birini bulmalıyız. ya da.. para ile birilerini iknâ etmemiz gerek, kavga da olsa vazgeçmeyecek biri.." yerim heyecanla konuştu, "nahee!"
seungwan gülümseyerek onayladı ve anlatmayı o sürdürdü. "defterleri kilitleyip ona vereceğiz ve bunu juhyun'a söyleyeceğiz. ardından şu her zaman planladığımız ormana gideceğiz.. birinin elini kolunu bağlayacağız, ormanın derininde bir yere götüreceğiz ve eline bir ses kayıt cihazı verip 'nahee suçsuzdu.' gibi şeyler söyleyeceğiz." biraz su içip hoş sesi ve tane tane konuşmasıyla devam etti.
"o ormanda kayıp kişiyi ararken onu yakalayacağız, yüzümüzde maskeler olacak ve tabii ki her birimizin lakabı olacak."
seulgi, "izninle.." dediğinde sözi ona bıraktı. "bana 'şerif' demenizi istiyorum çünkü adımdan olan her lakabı anlayacak kadar zeki bir kadın. sooyoung, sana 'joy' denmesini öneriyorum çünkü ciddi anlamda eğlenceli birisin, en eğlencelimizsin. yerim.. sen 'ıska' olacaksın. lakabının tersinde harika bir nişancısın.. zeki olabilir ama bunu anlayacak kadar değil. ve seungwan.. sen çok hızlısın ve birçok şeyi fark ettirmeden yapabilirsin bu yüzden 'gölge' demek istiyorum."
"o zeki bir kadın ama biz zeki dört kadınız.. bu yüzden nasıl gizleneceğinizi, sesinizi nasıl değiştireceğinizi araştırın lütfen. şimdi.. uyku vakti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hiraeth,, red velvet
Fanfictiononu görmek için, öncesinde diğerlerini görmeliydi. çevresindeki; herkesi, her şeyi, her sesi. ⤷ red velvet, horror!au. start: 03.07.2019 finish: 25.07.2019