part-4😘

224 13 0
                                    


ဒီ​ေန႔ဘာ​ေၾကာင္​့မွန္​းမသိသုတအ​ေစာႀကီးႏုိး​ေနသည္​....မ်က္​ႏွာသစ္​​ေရမုိးခ်ဳိးပီးဘာမွလုပ္​စရာမ႐ွိတာ​ေၾကာင္​့အခန္​းထဲမာပဲစာအုပ္​ဖတ္​​ေနလုိက္​သည္​......

သား​ေရ..သုတဆင္​းခဲ့ပါအုံးကြယ္​ဒီမာဧည္​့သည္​​ေဒ​ေရာက္​​ေနလုိ႔...ဗ်ာ...ဟုတ္​ကဲ့​ေမ​ေမလာပီ...​ေအာက္​ကုိဆင္​းလာ​ေတာ့ဟုိလူႀကီး😐😐....လာ..သား​ေလး..ကုိျမတ္​သူဒါက်​ေတာ္​့သား​ေလ...အာ...သား​ေလးကခ်စ္​စရာ​ေလးပဲ...သား​ေလးဒါက​ေဖ့​ေဖ့သူငယ္​ခ်င္​းဦးျမတ္​သူတဲ့ဒါက​ေတာ့သူဇနီး​ေဒၚျမတ္​သီတာတဲ့..ဟုိဟာက​ေတာ့သူတုိ႔ရဲ႕သား​ေလးဘုန္​းျမတ္​မင္​းတဲ့......သူတုိ့နဲ့​ေဖေဖတုိ့ကသူငယ္ခ်င္း​ေ​ဒခုမွ​ျပန္​​ေတြ့႔ျကလုိ့...အာ...ဟုတ္​ကဲ့​ေတြ႔ရတာဝမ္​းသာပါတယ္​ဗ်....ဘုန္​းျမတ္​က..အန္​႔ကယ္​သားနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ကတစ္​ခန္​းတည္​းဗ်​ေက်ာင္​းမာ😊😊...​ေဟ.ဟုတ္​လားအာ့ဆုိရင္​​ေတာ့ကြာအန္​ကယ္​့သားကုိၾကည္​့႐ူ​ေစာင္႔​ေ႐ွာက္​​ေပးပါအုံးကြာ.....အန္​႔ကယ္​သားပုံစံကပုံတုံးႀကီးဆုိ​ေတာ့အႏုိင္​က်င္​့ၾကတယ္​​ေက်ာင္​းမာ...​ေျပာလုိ႔လဲမရဘူးပုံစံ​ေျပာင္​းပါဆုိတာကုိဒီပုံကဒီပုံပဲ..ဟာ​ေဖ​ေဖကလဲဘာ​ေဒ​ေျပာ​ေနတာလဲ😢😢.....ရပါတယ္​အန္​ကယ္​့က်​ေနာ္​​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပးပါ့မယ္​....အန္​ကယ္​့သားကုိဘယ္​သူမွအႏုိင္​မက်င္​့​ေစရပါဘူး😊😊...​ေအကြာ..​ေက်းဇူးပဲ...ရပါတယ္​မလုိပါဘူးအန္​ကယ္​😊😊..ကဲကုိဟိန္​းမင္​း.ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔ျပန္​လုိက္​ပါအုံးမယ္​...ဟုတ္​ကဲ့ပါ..​ေနာက္​လဲလာလည္​ၾကပါအုံး...ဟုတ္​ကဲ့ပါ..ကဲသြားပ္ီ​ေနာ္​...

ဘုန္​းျမတ္​(pov)

မနက္​ခင္​​းေရာက္​​ေတာ့​ေဖ​ေဖက..သား​ေရ​ေဖ​ေဖ့သူငယ္​ခ်င္​းကုိသြား​ေတြ႔မလုိ႔လုိက္​ပုိ႔​ေပးပါအုံးကြာ.....ဆုိတာနဲ႔လုိက္​ပုိ႔​ေပးရတယ္​..လုိက္​ပု္ိ့​ေပးရတဲ့အိမ္​ကလဲဟုိက​ေလးအိမ္​ျဖစ္​​ေနတယ္​☺သူ႔အ​ေမလွမ္​း​ေခၚ​ေတာ့ဆင္​းလာတဲ့ပုံစံ​ေလးကုိကအကၤ်ီတီ႐ွပ္​အျဖဴ​ေလးနဲ႔​ေဘာင္​ဘီဒူး​ေပၚ​ေလးနဲ႔....မ်က္​မွန္​​ေတာ့မတပ္​ထားဘူး...ခ်စ္​စရာ​ေလး..ဟဟ...အ​ေတြးလြန္​ပီးထရီ​ေနမိသည္​....ဟာငါ့သား​ကဘာ​ေဒရီ​ေနတာလဲကြ...ဘာမွမဟုတ္​ပါဘူး​ေဖ​ေဖ😁ဟုိ​ေတြးရင္​ဒီ​ေတြးရင္​းရီမိသြားတာ😅...​​ေမ​ေမ..ဒီ​ေန႔ဘန္​းႀကီး​ေက်ာင္​းသြားအုံးမာလားကြၽန္​​ေတာ္​လုိက္​ပုိ႔​ေပးမယ္​​ေလ...​ေမ​ေမမသြား​ေတာ့ဘူးသားရဲ႕​ေမ​ေမပင္​ပန္​း​ေနလုိ႔အိမ္​ျပန္​ပီးနားမွရမယ္​...ဟုတ္​ကဲ့​ေမ​ေမအဲ့တာဆုိသားအ္ိမ္​​ကုိပဲ​ေမာင္​းမယ္​​ေနာ္​...​ေအ​ေအ....

My. Baby Where stories live. Discover now