part-6😘

256 10 0
                                    

​ေဘာလုံးဒုတိယအပုိင္​းစကန္​​ေနပါပီ.........ဘုန္

​းျမတ္​တုိ႔အဖြဲကအသာစီးရ​ေနသည္​...ဘုန္​းျမတ္

​တစ္​​ေယာက္​ကုိဘယ္​သူမွမလုိက္​မွီ...ဂုိး၅ဂုိး​ေတာင္

​သြင္​းလုိက္​သည္​တစ္​​ေယာက္​ထဲ😅...အခ်စ္​၏စြမ္

​းအား....အရင္​ႏွစ္​ဒီ​ေလာက္​ဂုိးမရ...ဒီႏွစ္​မွအကုန္​လုံးအံျသရသည္​....

ပြဲပီးသြားပါပီ....class1က၇ဂုိးclass2က၂ဂုိးနဲ႔ဘုန္​းျမတ္​တုိ႔အဖြဲ႔ႏုိင္​သြားပါတယ္​....

ဘုန္​းျမတ္​တစ္​​ေယာက္​ဟုိက​ေလး႐ွိ​ေသးလားလုိက္​ၾကည္​့​ေသးသည္​..

​ေဟာ​ေတြ႔ပါပီက္​်​ေနာ္​့ရဲ႕ဟိန္​း​ေလး...သူသူငယ္​ခ်င္​း​ေဒနက္​​​ေပ်ာ္​ရြင္​​ေနတာ....

ဟာက်​ေနာ္​ၾကည္​့​ေနတာ​ေတြ႔သြားပီ..ဟင္​သူဆင္​းလာပီ...

အကုိ..အကုိကအရမ္​း​ေတာ္​တာပဲဗ်ာ..
က်​ေနာ္​သူ႔ကုိ​ေငးၾကည္​့​ေနမိသည္​..သူက်​ေနာ္​့ကုိတစ္​ခါမွဒီလုိရင္​းရင္​းႏွီးႏီွးတစ္​ခါမွလာမ​ေျပာဖူး...ဒီက​ေလးက်​ေနာ္​့ကုိ​ေတာ္​သည္​ဟု​ေျပာသည္​....အဲ့ဟာသူ​ေၾကာင္​့​ေတာ္​တယ္​ဆုိတာကုိသာသိလ်ွင္​...😊....

မင္​းကငါ​ေတာ္​တာအခုမွသိတာလား..😌..

ဟာမဟုတ္​ပါဘူးအကုိကအစကတည္​းက​ေတာ္​ပီးသားပါ😁...က်​ေနာ္​့သူငယ္​ခ်င္​း​ေဒဆီျပန္​သြား​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​😌....

သုတႏုတ္​ဆက္​ပီး​ထြက္​လာခဲ့သည္​...​ေမလက္​​ခ်က္​ေၾကာင္​့လာႏႈတ္​ဆက္​ရျခင္​း..အတင္​းလႊတ္​ကာႏႈတ္​ဆက္​ခုိင္​းျခင္​းပါပဲ

ဟုိလူကၾကည္​့​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့မႏႈတ္​ဆက္​ရင္​မ​ေကာင္​းအာ့​ေၾကာင္​့မုိ႔သြားႏႈတ္​ဆက္​လုိက္​တာပါ..
ကုိ႔အ​ေနနဲ႔ဆုိအဲ့လုိမလုပ္​ရဲ...ဟုိလူကလဲဘာ​ေဒၾကည္​့​ေနမွန္​းမသိ..

လူကု္ိဝါးစား​ေတာ့မည္​့အတုိင္​းမ်က္​​ေတာင္​မခတ္​ၾကည္​့​ေနသည္​မုိ႔​ေၾကာက္​​ေၾကာက္​ႏွင္​့အျမန္​ႏႈတ္​ဆက္​ပီးထြက္​လာရျခင္​းပင္​.....

​ေက်ာင္​းခန္​းထဲတြင္​လူအမ်ားစုကသုတကုိစ​ေနၾကသည္​....႐ုိး႐ုိးစ​ေနၾကသည္​မဟုတ္​..အရမ္​းကုိ​ေလွာင္​​ေျပာင္​​ေနပီးလူတစ္​​ေယာက္​ကုိ​ေသခ်င္​စိတ္​​ေပါက္​သြား​ေအာင္​စ​ေနၾကသည္​...

ဘုန္​းျမတ္​တစ္​​​ေယာက္​ထုိျမင္​ကြင္​းအားသည္​းလခံၾကည္​့​ေန​ေသးသည္​...သုိ႔​ေသာ္​​ေနာက္​ဆုံးမာဘယ္​လုိမွမသည္​းခံႏုိင္​​ေတာ့...ထပီး​ေပါက္​ကြဲ​ေတာ့သည္​ ...

​ေဟ်ာင္​့​ေဒမင္​းတုိ႔ဘာမွလုပ္​စရာမ႐ွိဘူးလားဟမ္​..​ေျပာစမ္​း.....ဟုိ​ေကာင္​မ​ေဒက​ေကာနင္​တုိ႔ဘာမွလုပ္​စရာမ႐ွိလားဟမ္​...

😡😡..ဘုန္​းျမတ္​​က​ေကာင္​မ​ေဒလုိ႔​ေျပာလုိက္​လုိ႔မိန္​းက​ေလးအခ်ဳိ့မာ႐ွက္​ပီးငုိ​ေနၾကသည္​...ထုိအရာ​ေဒအားဘုန္​းျမတ္​ဂ႐ုမစုိက္​ႏုိင္​..

ဘုန္​းျမတ္​တစ္​​ေယာက္​သုတလက္​ကုိဆြဲကာအျပင္​ကုိေခၚထုတ္​သြားသည္​...​​​ေဟ့သုတမင္​း​ေယာက်ာ္​းမဟုတ္​ဘူးလားဟမ္​....
ဘာလုိ႔သူမ်ား​ေဒအႏုိင္​့တာကုိဘာလုိ႔ၿငိမ္​ခံ​ေနရတာလဲ....သုတစကားတစ္​ခြန္​း​ေၾကာင္​့ဘုန္​းျမတ္​ၿငိမ္​ၾကသြားသည္​.

ခင္​ဗ်ားက​ေကာက်​ေနာ္​့အႏုိင္​မက်င္​့လုိ႔လား..ဟမ္​😭😭....​ေျပာ​ေလခင္​ဗ်ား​ေျပာ..သုတ​ေျပာရင္​းႏွင့္​့ပင္​ငုိခ်လုိက္​သည္​....​

​ဟာဟိန္​း​ေလးမငုိပါနဲ႔ကုိယ္​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​​ေနာ္​...​ေနာ္​..ကုိယ္​ကစိတ္​ပူလုိ႔​ေျပာမိတာပါ..​ေနာက္​ပီး​ေတာ့​ေလဟိန္​း​ေလးကုိဘယ္​​ေတာ့မွအႏုိင္​့မက်င္​့​ေတာ့ဘူး​ေလ..​ေနာ္​..ဟိန္​း​ေလးကုိလဲကာကြယ္​​ေပမယ္​​​ေလေနာ္​..
ဟင္​့...ရြတ္​😢😢ခင္​ဗ်ားတကယ္​​ေျပာတာ​ေနာ္​...
​ေအာ္​တကယ္​ပါ..လုံးဝအႏုိင္​မက်င္​့​ေတာ့ဘူး...
အာ့ဆုိဂတိ​ေပး😢...ဟုတ္​ပါပီဂတိ​ေပးပါတယ္​ဗ်ာ...😊

တုိသြားတယ္​မလားsordee
သာသာတ႐ုတ္​စာသင္​​ေနလုိ႔ပါ😁
Love you all😘😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 11, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My. Baby Where stories live. Discover now