part-5😘

199 10 0
                                    

သုတတုိ့​ဒီ​ေန႔​ေက်ာင္​းကုိ​ေစာ​ေစာ​ေရာက္​​ေနသည္​​ေမကု္ိ့လဲမ​ေန႔ညကတည္​းက​ေက်ာင္​း​ေစာ​ေစာလာဖုိ႔ဖုန္​းဆက္​ထားသည္​...
ဟဲ့နင္​တုိ႔က​ေက်ာင္​းကုိ​ေစာ​ေစာလာပီးဘာလုပ္​မလုိ႔လဲ့ငါဒီမာအ​ေစာႀကီးထလာရတာ😪😒..
​ေအပါအိပ္​ပုတ္​မရယ္​😒😅...ဘာငါ့ကုိအိပ္​ပုတ္​မလုိ႔​ေခၚတယ္​..ငသ်ွားနင္​​ေသပီသာမွတ္​...မီ​​ေအာင္လုိက္​​ေလ...အိပ္ပုတ္မ​ေ​​လး...😜😜...

ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔ဒီ​ေက်ာင္​းကုိ​ေရာက္​တာနည္​းနည္​းၾကာ​ေနပီမုိ႔အာလုံးနဲ႔ရင္​းႏွီး​ေနသည္​..​​ေမနဲ့က​​ေတါ့အရင္းနွီးဆုံးပင္...​​ဒီ​ေက်ာင္​းမာအႏုိင္​​ေတာ့မက်င္​့ၾကပါ..အစအ​ေနာက္​​ေတာ့ခံရသည္​..က်​ေနာ္​့ပုံစံကုိၾကည္​့ပီးစ​ေနာက္​ၾကသၫ္​....႐ုပ္​ဆုိးတဲ့​ေလ...ဒါ​ေတြဟာက်​ေနာ္​့အတြက္​​ေတာ့မထူးဆန္​း​ေတာ့ပါဘူး...က်​ေနာ္​​ေနသားက်လာပါပီ..တျခား​ေက်ာင္​း​ေတထက္​စာရင္​ဒီ​ေက်ာင္​းကပုိ​ေကာင္​းပါတယ္​😊😊...
...
​ေဟ်ာင္​့​ေဒမင္​းတုိ႔​ေျပးလုိ႔ဝသြားပီလား....အိပ္​ပုတ္​မ​ေလး😝😝..ငသ်ွားနင္​့ကုိမစနဲ႔​ေတာ့လုိ႔​ေျပာ​ေနတယ္​​ေလ😒....ငါစိတ္​စုိး​ေတာ့မာ​ေနာ္​😞😞...​​ေဟ်ာင့္ငသ်ွား..မင္းကလဲမစပါနဲ့​​ေတာ့ကြာ.​ေအပါဟာ😒..နင္​ကလဲငါမစ​ေတာ့ပါဘူး😌😌...

​ေမ...ဟင္​ဘာလဲ😞..ဒီေန႔ကုိဘုန္​းျမတ္​တုိ႔ကုိမ​ေတြ႔တာလဲမသိဘူး​ေနာ္​😐....ဟင္​ဘာလဲဟဲ့သုတနင္​ကကုိဘုန္​းျမတ္​ကုိ​ေတြ႔ခ်င္​လုိ႔လား😄.....ဟာမဟုတ္​ပါဘူးဟာ.​သူတုိ႔အဖြဲ႔က​ေတြ႔​ေနၾက​ေလဒီအခ်ိန္​ဆုိအခုမ​ေတြ႔မိလုိ႔ပါ...☺☺​ေမရဲ႕စကားကုိအျမန္​​ေ႐ွာင္​ရ​ေသးသည္​မဟုတ္​ရင္​​ေပးစားမာအမွန္​​ေပ..​ေမမာအက်င္​့တစ္​ခု႐ွိသည္​..အဲ့တာက​ေယာက်ာ္​းအခ်င္​းခ်င္​း​ေပးစားျခင္​း😞...​တခါတ​ေလသူ႔ကုိသူမားဟုသုံးႏႈန္​းတတ္​​ေသးသည္​...တခါတ​ေလသ်ွားညီနဲ႔​ေတာင္​​ေပးစားသည္​😌
ဒါ​ေပမယ္​့သူကအရမ္း​ခင္​​ဖုိ႔​ေကာင္​းသည္​...ပြင္​့လဲပြင့္​့လင္​းသည္​....ကုိကလဲဘာမွန္​းမသိဟုိလူကုိသြား​ေမး​ေနမိျခင္​း😁😁...​ေတာ္​​ေသးတယ္​​ေပးစားခံရ​ေတာ့မလုိ႔😅(AN\​ေနာက္​ၾကရင္​တကယ္​​ေပးစားခံရမာပါသုတ​ေလးရယ္​😌😂😂)..

My. Baby Where stories live. Discover now