7.Osselinek és Deronok

20 0 0
                                    




-Daniel szemszöge-

- Osselin?-néztem értetlenül. - Pontosan - bólogatott az orvos. - Mivel meghalt, így most alakul át teljesen azzá és azt tudni kell az Osselinekről hogy halhatatlanok, de másképp mint példálul egy vámpír - magyarázott tovább. -
-Milyen másképp? Létezik másképp halhatlanság? - kérdeztem röhejesen csodálkozva.
- Igen, ez úgy történik náluk hogy 15 éves kora után ha meghal akkor átváltozik Osselinné, na és ezután már teljes Osselin lesz. De ez nem minden, mivel ha az átalakulás után megölsz egy Osselint akkor meghal, de 15 évesen mindig új testben születik újjá. Az új test alatt, azt kell érteni hogy megváltozik a külseje teljesen. Viszont a lány egy szörnyvadász leszármazott ezért ő egy Osslien-szörnyvadász hibrid. - Ami egy rettentő erős faj. - Huhaa, nem semmi egy csaj. De hála nekem beindítottam az átalakulását. - mondtam büszkén. Mire Ericktől egy "ez most komoly" arckifejeztést kaptam. - A Deronokról hallottatok már? - kérdezte kicsit félve az orvos. - Egy nagyon régi legendát olvastam és abban azt irták hogy nagyon nagyon kevés Deron létezik, de elég hogy az egyik rossz útra térjen és az világvégét okozhat. Mikor ezt olvastam, úgy gondoltam hogy valami dilis öregember irta és a túlvilágiakra céloz. - emlékeztem vissza. - Ez sajnos nem az volt, Deronok igenis léteznek és a legtöbben rossz útra térnek. De nincsenek eléggé kiképezve ahoz hogy világvégét okozzanak. Viszont ez kitudja meddig lesz így, ezért ki kéne irtani ezeket a lényeket minél előbb. - szinte suttogva mondta az orvos. - Kate egy Osselin-szörnyvadász akit ha nagyon jól kiképzünk egyszintre léphetne egy Deronnal. Így ő megfelelő ember lenne a kiirtásukra. - magyarázta. - Majd ő eldönti mit akar tenni a saját erejével - vágta rá Erick, mert már szinte a gondolataimban olvasott.
- Igen,persze - vigyorogtam ártatlanul.

Erick dühösen kiment az orvosiszobából én meg kacsintottam a dokinak, ezzel jelzve hogy majd én intézkedem és szintén távoztam. A lépcső tetejére értem, mikor egy nagy lökést éreztem és a földre vetődtem nagy koppanással.

<Itt a következő rész, késve(nagyon késve) de megérkezett. Helyesírásihibát ha találtok szóljatok mindenkèpp. Jó olvasást<3 >

TúlvilágWhere stories live. Discover now