Pada hari pertama persekolahan ,aku lewat untuk pergi ke sekolah kerana tidak bangun ,ini semua sebab perjumpaan yg tidak berguna tu lah .....popet popet bosan aku dengar...bila balik bilik pulak baru je nak tido mamat hadis ni pulak ajak berbual ....berbual ii sampai lah kol 2: 30 pagi.... Tu yg aku lambat tu ... Haihhhh....
Bila masuk je baris dalam perhimpunan ,ramai pulak budak ii tingkatan 5 dengan 6 lelaki pandang aku semacam ....ape tak pernah tengok orang yg handsome macam aku ni ke?... Isi bakul angkat sendiri je lah aku ni..hahahahahahaha....
Lepas je ikrar dibacakan semua duduk dengar pengetua cakap pasal disiplin sekolah ....haihhhhhh penat dahlah ngantok ,dia pulak membebel sampai 2 jam
Masuk je kelas ,aku terus pening nak duduk mana ,semua panggil aku suruh duduk sebelah Dorang ,jadi aku ternampak ade dua buah meja kosong kat belakang ,dan aku terus duduk situ,aku tengok semua perempuan nak duduk dekat ii dengan meja aku ... Haihhh nasip cun ii semua ......hahahahahaha....
Tengah aku tengok semua bising berebut tempat duduk ,tiba ii ade sorang budak form 5 datang tempat aku duduk dan bersalam dengan aku...
Dia: asalamualaikum
Aku:wa.. wa.. waalaikumussalam ...
Dia:nama kau siapa
Aku : Taufik
Dia :Aidil
Aku : ouhhh
Aidil: nanti rehat boleh tolong pegi kelas idil tak?
Aku : buat ape abang?
Aidil: datang je lah ....
Aku : ok nanti saya datang kat kelas abang idil....
Aidil:bagussss.....Lepas je abg Aidil pergi ,ade beberapa orang lelaki dan perempuan datang ke tempat aku ...
Perempuan no1:hai nama aku Suhaila
Perempuan no2: hai nama aku putri
Lelaki no3: aku Haziq
Lelaki no4: aku Izul
Aku:nama aku Taufik
Dorang semua :ouhhh .... Baru pindah sini ke?... Kau duduk mana?
Aku: huuuu ramai nya tanya ,pening nak jawab....hahahahahaahhaah..aku baru pindah sini ,duduk kat asrama ...
Dorang semua : ouhhhh
Putri:nanti rehat dengan kitorang jommm...
Aku :ok boleh je...Aku pergi rehat dengan Dorang dan aku terluoa pesan abang idil....
Votes please 😘
YOU ARE READING
[TERPAKSA MELAKUKAN]{complete}
Short StoryTaufik seorang lelaki yang agak lembut...tetapi dia sangat menyukai perempuan....banyak lelaki yang telah tergoda akan kecomelannya ,dan ada juga lelaki yg menggunakannya untuk melayan nafsu seks songsang secara paksa...