Aku naik ke sekolah seperti biasa pada hari ahad.... Selepas kejadian itu aku cuba mengelak daripada berjumpa atau terserempak dengan binatang itu....
Ketika aku berjalan dengan kawan kawan aku selepas Habisnya perhimpunan, ada seorang yang menarik ku ke belakang blog tingkatan lima.... Apabila aku pandang ke arah orang itu, aku jadi begitu marah dan membencinya.....
Aku ditolak ke dinding dengan kuat sehinggakan kepalaku terhantuk di dinding..... Aku berasa pening dan aku cuba untuk mengimbangi keadaan aku berdiri supaya tidak terjatuh ataupun pengsan....
Lelaki itu tersenyum sinis kepadaku dan terus bercakap dengan nada yang tegas...
Aidil: asal kau mengelak untuk jumpa dengan aku...
Aku: suka hati aku lah.....
Aidil:ouhhh.... Dah pandai melawan.....
Aku :kau ingat aku nak duduk diam kalau dah berjumpa dengan setan macam kau....
Aidil: sial kau....Pangggggggg...
Aku terus terduduk ,apabila dilmpang oleh Aidil .... Aku dapat merasa kan air mata ku mengalir dengan laju....Aidil terus menarik rambut ku dan mencengkam dagu ku dengan kuat ,sehinggakan aku merintih kesakitan.....
Aku:arhhhhh....
Aidil :sakit ke?.... Tu baru sikit lah sayang....
Aku : sakit lah..... Lepaskan aku .....
Aidil:aku nak kau datang bilik aku malam ni...kau tak datang siap kau...
Aku: aku takde masa nak datang bilik orang macam kau....Pangggg....
Aidil :kalau kau nak rasa lebih teruk daripada ni .....kau tak datang lah... Siap kau aku kerja kan....
Aku:kau buat lah aku macam mana pin ,aku tetap tak nak pergi bilik kau....
Aidil : hahahahaha...... Aku bagi kau pilihan... Kau nak pergi balik aku malam ni ...atau... Kau nak aku panggil kawan ii aku ,untuk selesai kan kau dengan paksa.... Tapi bukan pakai tangan.... Pakai batang Dorang....hahahahahahahaha......
Aku :aku benci kau setan....Aku terus tolak dia ketepi dan terus berlari ke tandas .... Aku menangis di tandas untuk menghilangkan beban yg aku tanggung di dada.....
Aku terus masuk ke kelas dan duduk di tempat ku.....aku termenung sambil memikirkan kan kata ii Aidil tadi....
Aku jadi takut dengan ugutan dia... Aku risau jikalau aku tidak pergi ,aku akan jadi santapan dia dan kawan kawannya ....
Bersambung....
Votes please 😘
YOU ARE READING
[TERPAKSA MELAKUKAN]{complete}
Short StoryTaufik seorang lelaki yang agak lembut...tetapi dia sangat menyukai perempuan....banyak lelaki yang telah tergoda akan kecomelannya ,dan ada juga lelaki yg menggunakannya untuk melayan nafsu seks songsang secara paksa...