Pada pagi itu aku tersedar dalam kesakitan menahan rasa yg aku sendiri belum pernah rasa....bila aku bangun dari katil ,aku terpegang tubuh seseorang
Bila aku melihat dalam keadaan yg masih gelap ,aku ternampak sebuah tubuh yg aku kenal....aku melihat sekeliling dan mendapati bilik yg aku tidur itu bukanlah bilik aku... dan aku seakan terimbas kembali apa yg terjadi kepadaku semalam...aku berasa marah dan sedih kerana sesuatu yg aku jaga walaupun aku agak lembut yg sudah hilang diambil seseorang yg aku baru mengenalinya....aku dengan sedihnya meraung dengan kuat di bucu katil...Tampa aku perasan ,aku ditampar dengan kuat sehingga aku terkena pada penghadang besi katil ....
Aidil:sial lah babi ni memekak time aku tido
Aku:ahhhhhhhhhhhhhhhh
Aidil :sakit ke sayangggggg..... Hahahahahaha....
Aku :sial ....ape kau dah buat kat aku haaaaaa......
Aidil :aku cuma ambil teruna kau je....lek lahhhhhh
Aku: kau sial .....pukimak....Pangggggggg
Aku memegang pipi aku yg perit ditampar Aidil ....aku terus berdiri dengan keadaan yg terhuyung-hayang dan sambil menahan perit pada lubang ku...
Aidil: nak kemanaaaa.....
Aku:aku nak balik bilik aku sial....Aidil terus bangun dengan laju ,dan mahu menumbuk ku...
Dengan pantas aku terus berlari untuk keluar dari bilik sial tu.....Aidil: hahahahahaha....keluarlah ....aku pon dah dapat apa yg aku nak...jadi pandai ii lah kau urus sendiri....terima kasih sayangggggg....
Aku :siallllll.....
Aidil: maki lah puas ii ... Jaga lah kau kalau aku dapat kau .... Aku bagi kau hadiah istimewa untuk kau dan lubang kau...hahahaha...
Aku terus berlari dengan pantas ke bilik air untuk mengurus diri ,aku malu dengan keadaan aku yg baru sahaja hilang mahkota ku....
Aku sedih dengan nasib tu yg baru pertama kali masuk ke asrama ,sudah terjadi perkara yg aku tidak inginkan....aku hilang kepercayaan dengan perbuatan orang yg bernama Aidil...aku rasa aku bencikan lelaki seperti dia ....sungguh dia memang siallllll....
Votes please 😘
YOU ARE READING
[TERPAKSA MELAKUKAN]{complete}
Short StoryTaufik seorang lelaki yang agak lembut...tetapi dia sangat menyukai perempuan....banyak lelaki yang telah tergoda akan kecomelannya ,dan ada juga lelaki yg menggunakannya untuk melayan nafsu seks songsang secara paksa...