~ Emma
Ik krijg weer een sms
Onbekend: Je pappie zijn moordenaars zijn lekker in nederland op 1 na, kijk uit voordat je struikelt over messen.
Best creapy, Samuel is niet zo want hij heeft het me uitgelegd maar hoe kan diegene weten over samuel? echt apart, ik kijk uit het raam maar ik zie niemand staan. Samuel komt binnen en gaat me spontaan zoenen. "waar was dat voor?" vraag ik. "ik heb geen rede nodig" zegt hij. Daarna zoent hij me weer. Hij trekt terug, "ik heb weer voor vandaag een date geregeld" zegt hij. "en we gaan nu weg" voegt hij eraan toe. We stappen in een taxi en dan staan we voor een aquapark. We lopen naar binnen en leggen de handdoeken op het grasveld en daarna gaan we naar een glijbaan. Ik dacht niet dat hij zo eng was maar damn echt wel! Je ging stijl naar beneden en werd dan van een schans gelanceerd en dan viel je in het water, gelijk mijn mascara verkloot dus dat veeg ik even weg als ik boven kom. Samuel komt er dan ook van af, hij ziet er zo sexy uit met zijn getrainde sixpack. Hij trekt me tegen hem aan en we zwemmen zo het zwembad van de glijbaan uit.
~samuel
Emma haar lichaam ziet er zo mooi uit, ik wou dat ik dat zonder zag. Wow,kappen sam dat kan niet, je wilt wel dat deze relatie wel werkt en niet na een week alweer over is. Emma en ik lopen naar een tentje daar en bestellen daar 2 broodjes gezond. "wat zijn we toch gezond bezig" zegt emma. "Ja toch" zeg ik lachend. Als we het broodje op hebben gaan we nog even naar het golfbad, emma heeft niet door dat er een golf komt dus ik til haar op. "net op tijd" zeg ik. "ja gelukkig wel, dankje" zegt ze. We zijn nog heel even in het park maar daarna gaan we toch naar huis. We kleden ons om en dan gaan we uit eten, we eten een driegangen menu en dan gaan we naar het hotel. We douchen samen en dan vallen we rustig in slaap.
JE LEEST
Badboy (B-Brave)
FanfictionSamuel gaat met de verkeerde mensen om en zit bij een gang en wil altijd met verschillende chicks zoenen, todat emma in beeld komt, zal samuel veranderen?