~Emma
Jason gaat weg, dat vind ik wel jammer want hij is echt heel knap, heel gespierd met een sixpack en bruin/zwart haar met knalblauwe ogen. Maar hij valt toch niet op mij. "je bent mooi" zegt samuel. wacht?! wat? zei hij nou dat ik mooi was, even cool blijven nu emma. "dankjewel" zeg ik en ik voel dat ik bloos, omg heb ik weer. "Wil je vanavond een beetje chillen?" vraagt samuel. "ja dat lijkt me leuk" zeg ik verlegen. Ik had eigenlijk nog helemaal niet naar samuel gekeken maar nu zie ik dat hij ook heel knap is, hij kon zo een model zijn. "Ga je mee lunchen, ik trakteer" zegt hij. "daar kan ik geen nee tegen zeggen" zeg ik. Samuel ziet er eigenlijk best als een badboy uit: Zwart jasje, zwarte broek en donkere schoenen maar hij lijkt me wel aardig.~samuel
"Waar denk je aan?" vraagt emma. "aan jou" antwoord ik in een reflex. "wat doe je voor werk, of studeer je nog? vraag ik terwijl we aan een tafeltje gaan zitten. "ik studeer nog aan de universeit" zegt ze. "zozo slim kindje" zeg ik lachend. Ik zie haar glimlachen, ze is wel schattig en lief maar ik bind me niet zo aan 1 persoon ik zoen liever met verschillende chicks. Als we eenmaal klaar zijn wisselen we onze nummers uit en we gaan dan naar ons eigen appartement. Ik kleed me om en ik ga daarna naar de dichtbijzijnste club. Ik dans een beetje met een blond meisje met blauwe ogen en even later sta ik met haar te zoenen. Ik loop door de club heen en zie dan een meisje dat me bekend voor komt... het is emma. Ik kijk dan naast emma en ik zie dat emma op hem twerkt en even later zoenen ze. Dat had ik nou niet zien aan komen ik dacht dat ze heel lief was en braaf. Vanmiddag had ze een spijkerbloesje met een zwarte lange short aan maar nu heeft ze een kort hempje met een strak gouden rokje aan en hoge pumps. Damn wat is ze nu aantrekkelijk. Ik loop naar emma toe en tik op haar schouder. "oh heey samuel" zegt ze. "je ziet er anders uit, ik vind het wel leuk" zeg ik. "dankje, mijn ouders zijn nogal beschermend dus daarom dat ik me zo kleedde" zegt ze. "ga je mee dansen?" vraag ik. " is goed want ik was die jongen toch al zat" zegt ze. We lopen een stukje weg en ik ga dan tegen haar aan dansen. Na 30 minuten te hebben gedanst gaan we weer de club uit. Het was gezellig" zeg ik. "ja klopt, ik zie je nog wel een keer" zegt emma. Ik geef haar awkward een knuffel en ik breng dan eerst emma thuis. Zo lijk ik een "gentleman" wat ik totaal niet ben maar ja. Ik kom uiteindelijk bij mijn appartement aan, ik zie dat Rick nog niet thuis is maar dat komt nog wel.
JE LEEST
Badboy (B-Brave)
FanficSamuel gaat met de verkeerde mensen om en zit bij een gang en wil altijd met verschillende chicks zoenen, todat emma in beeld komt, zal samuel veranderen?