Felix:
"Jag vill inte gå till skolan idag heller, kan jag inte få vara hemma idag? Jag mår inte bra" snörvlar jag och drar handen över näsan. Oscar drar ihop ögonbrynen lite och skådar mig bittert där jag ligger utsträckt över hela sängen. Oscar tar min hand i sin och leker lite med mina fingrar, jag vet inte riktigt hur varken Oscar eller hans fingrar ser ut, men han borde vara fin. Jag ler lite åt tanken, Oscar - hans hår är mjukt, det är så gosigt att mysa med det. Det är som en katt, det sa han en gång när jag undrade över hur en katt kändes, då tog han min hand i sin och sa; känn på mitt hår Fells, det är så katter känns.
"Du är bara trött Felix. Kom igen, du måste rycka upp dig nu, skolan är trots allt otroligt viktig. Det spelar ingen roll om du sitter i rullstol eller inte, alla behöver skolan! Du ligger efter jättemycket Felix." förklarar Oscar sen och jag korsar armarna surt över bröstet samtidigt som jag kryper ner ännu mer under täcket. Jag orkar inte gå till skolan idag, och orkar jag inte - då orkar jag inte. Då är det så det är. Då orkar jag bara inte. Vissa dagar är jag bara lat, men idag är jag helt förstörd efter att ha spenderat minst tre nätter framför toaletten, jag känner absolu inte för att gå till skolan idag.
"Nej Oscar! Jag går inte till skolan idag. Det finns ebola och cancer där, jag sitter redan i rullston och är allmänt efterbliven. Jag behöver inte få ebola!" tjuter jag och gömmer ansiktet i händerna, Oscar kollar förvånat på mig innan han sätter sig ned brevid mig och virar armarna runt min kropp. Jag drar mina fötter mot varandra och försöker sparka av mig sockarna han tvingat på mig. Jag lyckas inte speciellt bra utan Oscar lägger sina händer mjukt över mina fötter. Muttrandes drar jag mig ur hans grepp och kryper ner under täcket på hans sida, jag drar det över huvudet och gosar lite med hans kudde innan jag känner ett par händer runt min midja.
"Tro inte att du kan ligga här i sängen och sova hela dagen busunge, ska du strunta i skolan idag får du fan mysa lite med mig också." skrattar Oscar och drar händerna över mina sidor, jag fnissar till och känner mig med ens generad. Oscar drar sina händer över min rygg, mina axlar och sedan tillbaka över min svank. Han placerar ena handen bakom min nacke och drar ned mig över sig innan han kysser mig sött och mjukt på läpparna. Han knäpper upp knapparna på mina byxor samtdigt som han håller hårt i mig så att jag inte ska ramla. Försiktigt drar han av mig dem och kalsongerna åker med i farten. Hans händer rör sig upp och nedför min kropp och jag rodnar lätt. Oscar pressar sina blöta läppar mot min hals samtidigt som han låter mig sitta i hans knä. Små stön slinker ur mig varje gång han naffsar till, jag känner mig älskad - det känns speciellt.
"Vill du försöka igen finis?" viskar han i mitt öra och jag hummar tillsvars. Han skrattar till och kysser mig över hela halsen, villigt sträcker jag på den och drar mina händer mjukt fram och tillbaka över hans sidor, precis så som han gjort på mig. Han lyfter upp mig lite, jag vet inte riktigt var jag tar vägen men upp i luften kommer jag iallafall, nästa gång sätter han ned mig över sig och jag virar mina ben runt hans midja.
"Detta kan göra lite ont, säg till om du vill att jag ska sluta." förklarar han sen, jag nickar ivrigt. Tagen av stunden som jag är låter jag honom tränga sig in i mig samtidigt som jag mjukt och försiktigt rör mig i en gungande rörslse över honom. Han placerar sina händer över mina smala höfter och låter mig vänja sig vid att ha honom i sig. Jag skulle ljuga om jag sade att det inte var skönt, jag skulle också ljuga om jag sa att att det inte var obehagligt. Tyst stönar jag för mig själv innan jag börjar rida honom.
Han styr mig med hjälp av händerna på mina höfter, fram och tillbaka rör jag mig över hans styva penis. Det känns som om att han kommer djupare in i mig för varje gång, det kanke han gör också, för att sluta stöna kan jag inte. Jag stönar tills jag inte vet annat, jag stönar för att jag är lycklig, jag stönar för att det är skönt och jag stönar för att mitt liv känns perfekt. Oscar rör sina händer snabbare över mina höfter, får mig att rida honom snabbare. Jag flämtar till och drar mina naglar hårt över hans rygg samtidigt som jag kysser honom blött och slarvigt på läpparna.
"Det här känns bra va älskling? Visst är det skönt för dig Felix?" viskar Oscar och jag flämtar till, jag vet inte vad jag ska svara på den frågan. Det är skönt, mycket skönt; men jag får inte fram några ord. Jag har tappat talförmågan, det enda jag förmår mig själv att göra är att sitta med munnen vid öppen, jag får inte fram några ord. Det enda jag kan fokusera på är att få Oscar så djupt in i mig som möjligt, att få känna honom vid slutet av mig. Jag behöver honom, jag behöver få ha honom nära mig.
"Mmmmmh, j-jag kommer." viskar jag och han skrattar till och styr mina höfter snabbare fam och tillbaka, förfärat slår jag upp ögonen. Anfått slingrar jag mig ur Oscars tighta grepp, jag känner försiktigt på honom där han ligger och inser att jag nog tagit ut min dröm på honom. Hans penis är hårdare än väggen, konturerna efter mina sidor finns kvar i sängen och Oscar trevar efter mig i mörkret.
"Felix.." mumlar han raspigt och jag skrattar till och virar täcket runt min underdel, han får inte se att jag är upphetsad, det skulle vara för pinsamt, han kan inte se mig såhär.
"Mhm." mumlar jag fram trots att det mest låter som ett hest och tafatt stön, han skrattar till och sträcker ut armarna mot mig. Hans händer snuddar vid mina höfben och trots att jag antagligen luktar svett så kryper jag ned i sängen brevid honom.
"Det var bara en dröm." suckar jag sen. "En jävligt bra dröm."
__
Gilla och kommentera för mer :)
YOU ARE READING
Blind love » foscar
FanfictionHan orkade inte lika mycket som alla andra, han orkade inte. Men han gjorde det endå. Han överlevde och han blev lycklig; iallafall för ett tag. --- #41 fanfiction