ისევ ეს უცნაური შეგრძნება🙄💜

74 7 8
                                    

Part 4
Tae's pov
დილით მზის სხივებმა გამაღვიძეს, სიმართლე რომ ვთქვა ადგომა საშინლად მეზარებოდა, მაგრამ მალევე გამახსენდა გუშინდელი ამბავი და მალევე ავდექი, სააბაზანიში შევედი წყალი გადავივლე, სხვა დანარჩენი დილის პროცედურები ჩავიტარე და დაახლოებით 10 წუთში გამოვედი სააბაზანოდან, მალევე ავარჩიე ტანსაცმელი და ჩავიცვი.

გადავწყვუტე ის ბიჭი მენახა და ჭრილობები რომელიც გუშინ ვერ დავუმუშავე დამემუშავებინა რადგან დარწმუნებული ვარ ახლა საშინლად ტკივა, (ოხ, ბატონო თეჰიონ ძალიან ზრუნავთ უცხო პიროვნებაზე 😂😂😈😈😈) ამიტომ მის ოთახში შევედი როგორც კი შევედი დავინახე თუ როგორ ცდილობდა ამდგარიყო, თუმცა ტკივილი ამის საშვალებას არ აძლევდა და შიგა და შიგ "ლამაზად" იკურთხებოდა ან უფრო იწყევლებოდა არა არა უფრო იგინებოდა,(😂)

მალევე შემამჩნია და ცდილობდა უფრო მალე ამდგარიყო რაც ნამდვილად არ გამოუვიდა და ლამის იატაკს ჩაეხუტა, მალევე მივედი მასთან და ხელები მხრებზე შემოვხვიე რომ არ წაქცეულიყო, ლოგინზე დავსვი, მე კი აბაზანაში შევედი საჭირო ნივთების გამოსატანად, ხოლო შემდეგ კი მისთვის ჭრილობების დამუშავება დავიწყე. რაღაც მომენტში ტკივილისგან წამოიყვირა, ამიტომ მასთან ახლოს მივიწიე რომ სული შემებერვა იმ ადგილისთვის სადაც აეწვა, თუმცა გაუცნობიერად მივაშტერდი მის ტუჩებს, "რა ლამაზი ტუჩები აქვს" გავიფიქრე და უფრო ახლოს მივწიე სახე, მაგრამ მალევე მოვედი აზრზე რამდენიმე წუთში ჩემი საქმე დავასრულე და ყველაფერი ავალაგე.


_მორჩა, ცოტახანს დაისვენე და შემდეგ თუ გინდა შეგეძლება წასვლა, თუმცა მანამდე რამე აუცილებლად უნდა ჭამო.
_მადლობა რომ დამეხმარე
_საჭირო არ არის, ქვემოთ დაგელოდები რომ ისაუზმო
გავუღიმე და პირველ სართულზე ჩავედი და სუში და კიმჩი შევუკვეთე.

JK pov:
ვგრძნობდი ჩემს სახეზე მის ცხელ სუნთქვას და მის სურნელს, რომელსაც მის მთელ სხეულზე დაებატონა.
ვგრძნობდი მის მზერას ჩემს ტუჩებზე და უცნაური შეგრძნება მეუფლებოდა.
მისი სურნელი, გამოხედვა, საუბრის მანერა, ჩაცმის სტილი ყველაფერი ერთ ადამიანს მახსენებდა, თუმცა მეც ვერ ვხვდებოდი ვინ იყო ის, თითქოს ვიცნობდი...მაგრამ არა გამორიცხულია, თქვეს რომ ის გარდაიცვალა..შეუძლებელია ის იყოს....


___________________________________________
ვიცი, ვიცი საშინლად პატარაა და ისიც ვიცი რომ დავაგვიანე და ამისთვის დიდ ბოდიშს გიხდით...მართლა ვეცდები გამოვასწორო...  vote and comments ველი😂😂 თქვენი აზრი დააფიქსირეთ ველი😂

მმმ მგონი ნელ ნელა საინტერესო ხდება, არ ვიცი 🤷‍♀️ ეს თქვენ გადაწყვიტეთ ან უფრო ამას შემდეგი  თავი გადაწყვეტს😈

Taekook_Tekla მმ როგორც მიბრძანეთ ქალბატონო თეკლა😊😂😂😆 იმედია არ მომკლავ რომ ერთი დღით დავაგვიანე, საშიბელება გამოვიდა და საშინლად პატარაა😂😂...მეჩ მიკაქალ დაო 😂❤

იმედია მოგეწონათ

I FEEL IN LOVE WITH A BOY WHO I HATE Where stories live. Discover now