O kafeye gideli yaklaşık 2 gün olmuştu.Bana getirdikleri kahve oldukça özenli hazırlanmıştı ve tadı da oldukça lezzetliydi.Ayrıca çalışanlar çok nazik ve göz alıcıydı.Oraya sadece gözlerinin keyiflenmesi için bile gidebilirdim.Ancak ben öyle biri değildim.Oraya gitmemin amacı sadece lezzetli yiyecekler,içecekler ve de güzel hizmet olacaktı.Bunu kendime tembihlerken ayrıca havayı kontrol ediyordum.Bir önceki gibi bir durumu bir daha yaşamak istemiyordum.Hava önceki günlere gire durgundu.Bu yüzden olduğundan daha kalın şeyler giymemeye karar vermiştim.Vücudumun sıcak bir kahve ve tatlı bir şeylere ihtiyacı vardı.2 gün önce gittiğim -İsmini bile bilmediğim o güzel kafeye gitmek istiyordum.Oraya bir an önce varmak amacıyla kendimi dışarıya attığımda ikinci kez havanın durgunluğu beni şaşırmıştı.Omzumu silkip yoluma devam etmiştim.Bir kaç dakika sonra kafeye varmıştım.Eğer bu kafeyi bu kadar sevdiysem,onun hakkında bir şeyler bilmeliyim.Öyle değil mi?
"Cafuné"
Bu ne demekti bilmiyordum fakat çok havalı bir isimdi.Anlamının güzel bir şey olduğu belliydi.
Kafeye girdiğimde Bay Jisung oradaydı.Ona nasıl seslenmeliydim bilmiyorum.Zaten bu benim için o kadar da önemli değildi.O benim için bir garsondu.Neden onun hakkında düşünüp duruyordum.Bunu düşünmeyi bıraktığımda karşımda duran boş sandalyeye baktım.Bu aralar fazla duygusaldım.Bunu sebebini bilmiyordum fakat istemsizce gözlerim buğulanmıştı.Karşımda oturup sohbet edebileceğim bir arkadaşımın olmasını çok isterdim.Bunları düşünürken garson Jisung.Yanıma gelmişti.-"Oh,merhaba!Ne istersiniz?"
-"Sıcak bir şeyler,lütfen."
-"Geçen günlerde geldiğinizde, içtiğiniz kahveden, getirmemi ister misiniz?
Bir dakika beni tanımıştı..Bu beni oldukça şaşırtmış ve etkilemişti.
-"Efendim?"
Bunu bir kenara bırakıp cevap vermek için ağzımı araladım.
-"Evet..Lütfen."
Jisung arkasını döndüğünde(-Sanırım ona Jisung diyeceğim-)
ona hafifçe seslendim.-"Bakar mısınız?"
-"Evet..Buyrun."
-"Kafenin ismi.Ihmm...'Cafuné' ne anlama geliyor?"
-"Ah evet oldukça güzel bir ismi ve anlamı vardır.'Sevdiğin kişinin saçlarında ellerini nazikçe dolaştırmak.'anlamına geliyor.Aslı nda bu kafenin isminin 'Cafuné' olmasının bir hikayesi de var..Anlatmak isterdim fakat istediğim diğer şey işime dönmek kovulmak istemiyorum eheheh..Aa çok konuştum özür dilerim..Belki daha sonra anlatırım."
Onu sadece izledim. O zekiydi.Sanırım bana bir randevu davetinde bulundu.Hayır hayır hayır Chenle saçmalıyorsunn...Bana ne oluyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cafuné/C H E N S U N G
FanfictionCafuné; Portekizcede "Sevdiğin kişinin saçlarında ellerini nazikçe dolaştırmak" anlamına geliyor. . Sizce de çok güzel değil mi? ^^