"Jungkook... Aşık olduğunu nasıl anladın?Hatta nasıl aşık oldun?""Ben... Bu .. Bu kendimi küçümsememi sağlıyor... Ben onun eski hesabına anonim olarak girdim ve onunla tanışmak istedim... "
"Anonim mi?! O sendin! Ahh... Biliyordum... "
"Sonra okula geldi ve yaşananları biliyorsun... "
"Evet... O seni sevmiyor değil mi? "
"Jimin sürtüğünü seviyor... "
"Peki ya... Jimin'in nasıl biri oldığunu söylesen? "
"Olmaz... "
"Neden? Söylemen gerekiyor! Jimin'e acıyor musun?"
"Hayır! Sadece... Biz anlaşma yaptık... "
"Ne?! Bana herşeyi anlatır mısın? "
"Ben Tae'nin Jimin ile arkadaş olduğunu biliyordum ilk zamanlar da... Jimin ile konuşmuştum... Ona Tae ile aramızı yapması için. O şerefsiz! Kim olduğumu biliyor. Ve şimdi beni tehdit ediyor. Eğer ben Jimin'in nasıl biri olduğunu söylersem o da tüm okula anonim hesabının benim olduğumu söyler... Ve ben kıskanayım diye sevgili oldu Tae ile. Onu sevmiyor! "
"Aşık olmak işte.... Aşk... "
"Dur! Sen kimi seviyorsun? Az önce mesajların çok garipti"
"Galiba... Yugyeom'dan hoşlanıyorum... Onu gördüğümde kalbimin hızlı hızlı atması normal mi?
" Biliyor musun... Ona açılmanı öneririm! "
Jungkook kalktı ve arabasına doğru yürüdü. Jaebum şaşkınlıkla dediği şeyi tekrarladı. Jungkook garipti. Neden bunu ona demişti?
"Dur Jungkook! Ne oluyor?! Neden bunu dedin? "
"O senin arkadaşın değildi ve dostum! Şimdi otur ve onu bekle! "
"Ne o buraya mı geliyor? Neden bana demedin? "
"Şimdi karar verdim! Ona her şeyini dök"
Eheheheh tam shiplere göre ❤❤😆Hoseok 😛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"ANONİM„
Historia CortaDiğer okulda yaşadığı sorunlar nedeniyle anoniminin okuluna gelen Kim Taehyung.