*6*

40 7 0
                                    


İyi okumalar.

Taylor Swift - Lover

- - - - - - - - - -

Korkuyla elimdeki telefonu yatağa fırlatıp elimi saçlarımın arasından geçirdim. "Siktir ya ben ne yaptım." Odada büyük adımlarla tur atıyor ve gözlerimi yatakta duran telefondan alamıyordum. Onun kalbini kırmıştım. Hemde onu sevmeme rağmen...

Bir an beni sevdiğini öğrenince ne yapacağımı kestirememiştim. Şok bütün bedenimi ele geçirmişti. Bu gerçekten... Agh! 

Yoongi Hyung'un kendini tekrardan içine kapatmasına izin veremezdim. Hızla telefonumu elime alıp pijamamın arka cebine attım. Arabamın anahtarını aynalığın önündeki çekmeceden alıp hızla aşağı kata indim. ses çıkarmamaya dikkat ederek üstüme askılıkta bulunan hırkalarımdan birini aldım. Ayağıma terlik geçirip yavaşça kapıyı araladım. Evdeki herkesin uyuyor olması işime gelmişti. Bir ton soruyla uğraşacak vaktim yoktu. Kapıyı arkamdan aynı sessizlikle kapatıp kapının önünde duran arabama hızlı adımlarla ilerledim. Kilidini açıp kendimi direksiyonun başına attım. Derin bir nefes alıp kontağa anahtarı takıp arabayı çalıştırdım. Evin bahçesinden çıkıp boş yolda sürmeye başladım. Hızım gittikçe artıyor; korku, endişe kalbimi esir alıp, derin sularında boğuyordu. İnsan aşık olunca hep böyle mi hissederdi? 

Nefes alamıyormuş gibi...

Sanki o, tüm yaşamın boyunca ihtiyacın olan tek şeymiş gibi...

Gözümden düşen bir damla yaş pijamamın yumuşak yüzeyini ıslattı. Ardından onu takip eden endişe göz yaşları beni kendi içine hapsetti. Görüşüm bulanık bir şekilde sürdüğüm araba sağ salim bir şekilde onun evinin görüş açıma girmesiyle yavaşladı. Arabayı küçük evin önüne park edip yavaşça arabadan indim. Kapıyı yavaşça kapatıp arabayı kililedim. Bahçeli evin demir kapısını açıp içeriye girdim. Yavaş adımlarla titrek bir şekilde kapının önüne gelip elimi havaya kaldırdım. Derin bir nefes alıp gözümden düşen diğer damlanın yanağımdan süzülüp taşdan oluşan yola düşüp kaybolmasına izin verdim. Kaldırdığım elimi yavaşça kapıya vurup çıkan sesi bir çocuk gibi taklit ettim. "Tak tak..." İçeriden ses gelmemesi içimi daraltmış tekrar aynı şekilde kapıya vurmuştum. Zile basılmasını sevmediğini biliyordum. Her türlü duyabildiğini söylemişti. Gerçi, onun hakkında birçok şeyi biliyordum. 

Açmıyordu... 

Başına bir şey gelmiş olma ihtimali bütün hücrelerimi sarmış bu çıldırmama neden olmuştu. Bir kez daha kapıya tıklatıp içeriden gelecek en ufak sese dikkat kesildim. Gözlerim titreşerek korkuyla kapanmış kapı tekrar açılmayınca daha sesli ve şiddetli bir şekilde kapıya vurmaya başlamıştım. 

Göz yaşlarım bedenimi terk etmiş bu da hıçkırarak ağlamama neden olmuştu. Ben onu sevdiğimi o kısacık zaman diliminde anladım. Onu çok seviyordum. Onun için gerekirse ölürdüm ve ona zarar gelmesine izin vermezdim. Kalbim yanıyordu. Kapıya vurmaya devam ediyordum ama kapı açılmıyordu. Daha hızlı vurmaya başladığımda kapı aniden açılmış bu öne sendeleyip ayağımın takılmasına neden olmuştu. 

Yoongi hyung beni kollarımdan tutmasına rağmen oda geriye doğru sendelemiş ben üstte o altta olmak üzere sert bir şekilde yere düşmüştük. Yoongi Hyung'un acı inlemesi kulaklarımda yankılanmış bu kendimi toparlamama neden olmuştu. Kıstığı gözlerine bakıp aniden ayağı kalktım. Elimi uzatıp tutmasını bekledim. Gözlerimin içine bakıp kaşlarını çattı. Daha sonra elimi tutup tam yüz hizama geldi. Alıp verdiği nefesler dudağıma sert bir şekilde çarpıyordu.

"Ağladın mı sen!"

Gözlerimi hızla birkaç defa kırpıp kafamı iki yana salladım. Yüzü komple şiş birinin bana bunu sorması gerçekten garipti. Bir adım uzaklaşıp arkamızdaki kapıyı kapattım. Yoongi az önce durduğum yere başını eğmiş daha sonra gözlerini gözlerime kenetlemişti. "Yoongi Hyung konuşmak istiyorum." Buraya gelme sebebim ağzımdan ani bir şekilde çıkınca gözlerimi kapatıp terslememesini umdum. 

"Kookie... Yanlız kalmak istemiştim." 

Kafamı iki yana sallayıp uzaklaştığım bir adımı, geri kapattım. Uzaklaşmamı takmasını istemiyordum. Yanlızca beni sersemletiyordu. Gözleri şokla büyümüş yakınlaşmam onu bozguna uğratmıştı. "Yanlızca bir cümle Yoongi-ah." Gözlerimi hızla kırpıp kafamı eğdim. O sırada burnu burnuma sürtmüş bu gözlerinin titreşerek kapanmasına neden olmuştu.

"Bekle Jeongguk. İlk ben bir soru soracağım."

Kafamı hızla sallayıp gözlerimde oluşan parıltılarla ona baktım. O gerçekten mükemmeldi...

"Jeongguk neden bana bunu yapıyorsun. Şu anda beni o kadar çok umutlandırıyorsun ki ne yapacağımı şaşırıyorum fakat diyeceğin tek şey...."

Gözlerini kapatmış bir şekilde yapmaya kalkıştığı itiraf, konuşmak için aralık duran üst dudağını hapsime almamla sona erdi. Ufak bir öpücük kondurup geri çekildim. "O zaman sıra bende Hyung." Kapalı gözlerini çenesinden tutup kafasını yukarı kaldırarak açmasını sağladım. Gözlerinde bulunan parıltılara bakıp derin bir iç çektim. Bana hep böyle bakacaksa onu her zaman öpebilirdim. Alnımı, alnına yaslayıp verdiği soluktan derin bir nefes aldım. 

"Seni seviyorum, Hyung."

Gözlerimi açıp kapanmış gözlerinden düşen bir damla yaşı öperek engelledim. Bütün gece onundu, gündüzler onundu. Sabahın ayazında hissettiğim, ayazın sakinliğinin sebebi oydu. Onu gözyaşlarını hep böyle silmek istiyordum. Hatta onun yerine ben ağlamak istiyordum. Acı çekmesin, Üzülmesin istiyordum. Bu gece onunla sarmaş dolaş yatacak bundan sonra tüm hayatım boyunca onunla sarmaş dolaş kalkacaktım. Elim hep onun kalbinin üzerinde olacak onun mutluluğu için savaşacaktım. 

. . . . . . . 

NightWish

Beğenenler SwagKing, Blackperrie ve 18

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beğenenler SwagKing, Blackperrie ve 18.678 kişi daha.

NightWish: Seni seviyorum Yoongi-ah

17.578 yanıtın tümünü gör.

c: OHA! Sevgili misiniz?

3 yanıtı gör.

x: Shiplerim havada uçuşuyor ben söylemiştim millet! Bir sonraki Vmin :)))) @Blackperrie @Moonlight 

y: Kapa çeneni! @x

x: Lütfen kudurmaya devam et hoşuma gidiyor... @y

SwagKing: :) Bende seni seviyorum Jeon. @NightWish 

2 yanıtı gör.

Blackperrie: Adınıza gerçekten çok sevindim. Mutluluklar Hyung.

LeeWoozi: ...

.

.

.

.

.

.

.


Selamlar güzellerim. Yeni bir bölümle tekrardan karşınızdayım. Yoonkook'a biraz ağırlık verdiğim son iki bölümü bir dahaki bölüm Vmin'le telafi edeceğim. :)

Birazcık "ekşınlı" bölümler sizi bekliyor. Umarım okurken eğleniyorsunuzdur. 

Sizi seviyorum.

|qweyty|

*Vminstagram*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin