Chiar daca presimtirea mea era rea, nu puteam sa dau inapoi asa ca am intrat amandoua inauntru,dar nu am intrat in vila care era in fata noastra ci intr-un loc bine amenajat...
Soferul: ->Fetelor aceasta este casa in care o sa stati (aratand spre vila) iar acesta este studioul de dans si de muzica(aratand spre micul loc)
EU si Aby: ->Am inteles.
Soferul: ->Acum haideti sa intram in casa.
Zis si facut, am intrat in casa, iar aceasta era destul de mare din toate punctele de vedere puteau locui 12 familii in ea daca ar vrea, era mobilata foarte frumos avand in vedere ca e doar sufrageria.
Soferul: ->Va rog sa va asezati pana cand le spun sefilor ca ati sosit.
Am dat din cap afirmativ si ne-am asezat comod pe canapeaua din fata noastra, nu dupa mult timp apare un catel tare dragut si astfel il iau in brate incepand sa il mangai. A inceput sa se auda o voce din usa...
Vocea: -> Yeonatan, unde esti?
Larisa: ->Cred ca este acesta asa e?
Il intreb eu fara sa imi iau privirea de la acel catel, iar Aby ma inghionteste cu umarul pentru a privi cine il strigase pe acel catel, iar dintr-o data imi ridic privirea de la el si ma uit la stapanul acestuia si observ ca este chiar Taehyung, arata mai bine in realitate decat in poze, si cand observa ca ma uit la el incep sa inghit in sec fara sa vreau.
Tae: ->Da el este Yeonatan, multumesc ca ai avut grija de el!
Nu dupa mult timp se aude inca o voce foarte speriata care il striga pe Yeonatan in disperare, iar pe usa isi face simtita prezenta Jungkoook cu o fata speriata de mama focului, Tae incepand sa rada de el.
Jungkook: ->Ce este atat de amuzant?
Tae: ->Tu esti amuzant!
Iar Jungkook se enervase putin pana cand da ochii cu noi..
Jungkook: ->Iar voi cine ar trebui sa fiti?
Aby: ->Noi suntem fetele care or sa lucreze pentru voi.
Tae: ->Pe bune? Nu sunteti prea tinere?
Lari: ->Da pe bune, si nu suntem prea tinere stai calm.
Nu termin bine de spus ca ajung si ceilalti membri jos cu soferul astfel incat acesta n-i prezinta pe toti pe rand...
Soferul: ->Fetelor ei sunt: Taehung ,iar el dupa canapea (puteti sa imi spuneti Tae sau V), bine continuam... el este Jungkook (mie puteti sa imi spuneti Kook), el este Jin, Jimin, Suga, J-Hope iar liderul este Namjoon. Sper sa va intelegeti, iar cele doua sunt: Larisa ea este dizainarul de interior pe care la-ti cerut iar ea este Aby medicul pe care o sa il aveti la dispozitie in aceasta casa.
Namjoon: ->Multumim domnule pentru ca ati avut grija de elel, acum vrem sa vorbim si noi cu ele.
Soferul doar a dat din cap si a plecat astfel incat ii lasa lui Namjoon tot discursul...
Namjoon: ->Fetelor cum s-ar spune eu sunt tatal acestui grup iar Jin este mama, daca se intampla ceva veniti la noi, daca nu vi se pare ceva neinregula, Aby tu nu o sa ia prea multe de facut doar sa stai cu noi, dar Larisa de tine nu pot spune la fel deoarece J-Hope, Jimin si Kook au nevoie sa imbunatateasca sala de dans vor sa o retuseze, o sa fii dusa mai incolo de Kook ca sa o vezi si sa vezi si planurile pe care le-au facut baieti in timp ce cautam un dizainar.
Larisa: ->Am inteles!
Namjoon: ->Tae te rog sa o duci pe Aby in camera sa, iar tu Jimin te rog sa o duci pe Larisa in camera sa, camerele voastre nu o sa fie una linga alta sa stiti, sper ca nu este nici o problema.
Aby: ->Nu este asa e Lari?
Lari: ->Nu avem nici o problema.
Si astfel spus urc sus cu Jimin si mergem amandoi pana in fundul holului acolo gasim 3 camere...
Jimin: ->Cea din mijloc este a ta, iar cea din dreapta este a lui Kook, iar cea din stanga este a mea, daca ai vreodata nevoie de ceva sau de ajutor apelezi la noi, bine?
Lari: ->Sigur Jimin.
Ii zambesc dragalas si intru in camera lasandu-mi bagajele pe pat si incepand sa strig ca nebuna prin camera... nu imi vine sa cred ca o sa stau cu cei pe care ii admir enorm de mult, imi ador slujba, dar imi amintesc ca trebuie sa ma intalnesc cu Kook pentru a-mi arata sala de dans si proiectele pe care vor se le aplice pe aceasta, asa ca ma pun sa imi fac un dus... dupa ceea il astept.