Scena m-ai avea putin si era gata pana cand Larisa isi da peste degete cu ciocanul din gresala
Lari: -Bag ceva in el.
Incepe ea sa se planga de durerea cauzata de lovitura si in mare parte de sperietura pe care a tras'o.
Jimin: -Hei, esti bine?
Lari: -Da sunt bine!
Jimin: -Da, se vede ca esti foarte bine cu degetele unflate, ramai aici cu Jungkook pana iti aduc putina ghiata.
Lari: -Bine.
Jimin iese afara din incaperea in care lucrau cei trei iar intre timp ajunge si Jungkook in incapere vazand-o pe Larisa pe jos se intreba ce a patit si incearca sa alerge pana la ea.
Kook: -Ce ai patit? (spune acesta ingrijorat)
Lari: -Nimic doar mi-am dat cu ciocanul peste degete.
Kook: -Si tu crezi ca asta e nimica, cum ai putut sa faci asa ceva?
Lari: -Hou gata ca nu am patit nimic grav.
Perspectiva lui Jungkook: -Fata asta ma enerveaza la culme, cum sa vina sa imi spuna ca nu are nimic daca pe ea o durea degetele din cauza lovituri.
Kook: -Unde era Jimin in tot acest timp?
Lari: -Langa mine unde sa fie, Doamne culmea esti.
Kook: -Si acum unde este ma rog?
Jimin: -Chiar aici, am fost dupa ghiata, poftim Larisa.
Lari: -Multumesc.
Larisa ia ghiata pe care a adus'o Jimin si si-o pune pe degete scotand niste gemete de durere cand ghiata face contact cu degetele ei, Jimin si Jungkook raman socati de gestul fetei insa Jungkook era mai degraba excitat pentru ca o auzise pe aceasta gemand in fata lui, dar totusi tot nu putea sa isi scoata din minte cum a reusit sa se loveasca atat de rau.
Jimin: -Esti mai bine?
Lari: -Nu inca doare ca naiba.
Jimin: -Eu spun sa lasi asta aici asa si revenim maine la ea, bine?
Lari: -Trebuie sa o termin pana maine.
Kook: -Tu asculta de Jimin.
Lari: -Baieti sunt bine stati calmi, pot termina asta.
Insa pana cand sa puna Larisa mana pe ustensile este luata pe sus de Jungkook care o duce in camera ei, ajunsi acolo o pune in pat si o acopera.
Kook: -Acum odihnestete.
Lari: -Jungkook pe bune acuma, nu am nimic.
Dau sa ma ridic din pat insa Jungkook isi face aparitia in fata mea si ma lovesc cu capul de pieptul lui.
Lari: -Acum pe bune, chiar nu am nimica.
Kook: -Tu nu intelegi sa stai jos si sa te odihnesti?
Lari: -Nu chiar nu inteleg.
ma ridic brusc de jos surprinzandu-l astfel pe Jungkook care nu s-a asteptat la asta, el sta si se uita mirat la mine si eu raman cu ochii atintiti spre buzele lui, avea niste buze atat de pufoase si de rozalii incat iti venea sa le saruti in orice moment.
Kook: -Iar te holbezi!
Ma scoate el din transa mea si din privit, acum ma uit la el cu ochii mari..