Capitolul IV

11 3 0
                                    

Kook- Cum de ați ajuns voi aici? Cum de ați acceptat să veniți să ne ajutați m-ai ales că sunteți așa departe de casă?
Lari- Noi nu am știut că o să ajungem la voi noi doar am acceptat să venim aici.
Kook- Deci voi nu ați știut că o să ajungeți la noi?
Lari- Nu, nu ne-a spus absolut nimeni, de ce?
Kook- Deoarece noi știam că voi o să veniți, ne-a adus producătorul poze cu mai multe fete și din câte ne-a adus noi v-am ales pe voi.
Lari- A, asta este drăguț!
Kook- Da.
   Perspectiva Larisei:
-Ne-am pus jos într-un final, eu stau și mă uit la florile din grădină care arătau minunat sub lumina luni iar parfumul lor era minunat, dar Jungkook îmi atrăgea atenția din secundă în secundă deoarece frumusețea lui întrecea aceste flori, arăta atât de drăguț sub lumina luni, iar ochii lui căprui arătau minunat simbolizând liniștea, stau de jumate de oră și mă uit la el cât de minunat este!
Kook- De ce te holbezi la mine?
Lari- Ăm, mă holbam?
Kook(mirat de ce spune fata)- Cam da!
Lari(rușinată)- Îmi pare rău, nu am vrut să te fac sa te simți prost!
Kook- Hei, stai calmă că nu m-am supărat doar că nu știu la ce te gândești când te uiți așa la mine!
Lari- Păi mă gândeam la lună.
Kook- Și tu când te gândești la lună te uiți la mine?(întreabă el cu un zâmbet larg)
Lari(roșind)- Ăm!
Kook- Las-o așa! M-ai stăm?
Lari- Eu m-ai vreau să stau.
Kook- Okey eu plec! Noapte bună!
Lari- Noapte bună!
-Jungkook se ridică și pleacă fără să se uite înapoi, tot mă mir ce s-a întâmplat cu el de e așa supărat, sper doar că nu e supărat pe mine că m-am uitat la el și pentru că l-am mințit adică cum ar suna "Mă uit așa la tine deoarece ești superb sub lumina luni!" vai că 100% muream lângă el fără să vreau sper doar sa îi treacă până mâine.
Jungkook urcă scările încet gandindu-se la ce s-a întâmplat acum cinci minute în urmă, dar nu găsește nici o explicație și nici nu vreau una, Larisa se ridică încet după bancă și pleacă spre casă ajungând în dreptul uși lui Jungkook și se oprește puțin, dar își reia drumul și merge spre camera ei.
    ▶️Dimineața◀️
Larisa se trezește mai devreme decât trebuia și merge jos la bucătărie unde îl vede pe Taehung.
Lari- Bună dimineața Tae!
Tae- Bună Lari, cum de te-ai trezit așa repede?
Lari- Nu prea am avut somn, dar tu?
Tae- Păi azi e ziua în care trebuie să fac micul dejun.
Lari- Te ajut!
Tae- Nu stai jos că fac eu!
Lari- Da eu nu te-am întrebat deci te ajut (spune ea cu un zâmbet pe buze)
Tae- Bine fie!
Lari- Deci ce facem bun?
Tae- Păi hai sa facem clătite că știu că dacă face o să mănânce toată lumea.
Lari- Foarte bine!
Lari și Tae se pun să facă clătite pregătind în același timp și masa.
Tae- Hei cum merge cu Jungkook?(întreabă el făcându-i cu ochiul)
Lari- Ăm, de ce?
Tae- Tu crezi că nu am observat cât de atentă ești la el?
Lari- Ăm, scuze, dar dacă tu te gândești că îmi place de el să știi că nu e adevărat.
Tae- Da sigur, să zicem că te cred!
Lari- Vai Doamne ce om!
Amândoi încep să râdă de afirmația Larisei însă își fac apariția fiecare băiat încet.
RM- Neața!
J-Hope- Neața!
Suga- Bună la voi!
Jin- Neața, mama miroase bine!
Jimin- Bună, neața!
Kook- mNeața!
Tae-Lari- Neața și vouă!
Aby- Pff neața!
Lari începe să râdă de apariția prietenei sale, Aby simțind că râde de ea aruncă cu tubul de frișcă după ea era cât pe ce să o lovească în picior însă nu a reușit deoarece Jungkook prinse frișca uitându-se la Larisa văzând că este șocată.
Kook- Mulțumes Aby pentru frișcă!
Aby(șocată)- Cu plăcere!
Toți se pun la masă și încep să savureze mâncarea însă Lari nu putea aceasta se uita numai la Jungkook cu coada ochiului deoarece nu voia ca ceilalți să devină suspecți, încerca totuși să mănânce ceva însă nu reuși.
Lari- Tae mulțumesc pentru masă.
Tae- Cu plăcere dragă!
Acesta îi zâmbește și o prinde de mână încet știind care îi este problema însă nu avea cu ce să o ajute momentan.
Larisa porni spre camera gandindu-se cu ce să se îmbrace azi, ajunsă în camera sa începe să caute niște haine după ce le găsește pe acestea

Indragostita de un idolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum