medya ile okuyun!!!
--------
10 YIL SONRA
O olayı asla unutmadım. Ve sanırım unutmayacağım ama şimdi işime odaklanma vakti. Eski lisemin koridorlarında yürüyordum. 12-A sınıfına gidiyorum. Evet matematik öğretmeni oldum. Bay jeonu hiç unutamadım bare bunu yapayım dedim. sınıfa girdim. Herkes beni selamladı;
Yr: Merhaba ben Kim yeri. Yeni matemmatik öğretmeniniz. Sorusu olan? He birde kalkınca adınızı söyleyin.
Biri parmak kaldırdı. Ona söz verdim.
Nj: Hocam ben namjoon. şey acaba neden bu kadar güzelsiniz?
Yr: namjoon iltifat için teşekkürler ama lütfen derse geçelim.
Sb: Hocam! Ben jeon Soo-Bin şey diyecektim. Biliyor musunuz babamda matematik öğretmeni yani öyleydi emekli oldu.
Bu isim çok tanıdıktı. Jeon, jeon, je- bekle ne
Yr: J-jeon Soo-Bin mi?
Sb: Evet hocam?
Yr: babanın adı neydi peki?
Sb: Jeon Jungkook
jeon jungkook bu isim beynimde yankılanıyordu. Derse devam ettim. Ve zil çalınca kedimi bahçeye atıp ağlamaya başladım ama belli olmuyordu. Fake Love dinliyorum. Bu şarkı ondan ayrıları 10 yıldır dinlediğim tek şarkıydı. Onu sevmeyide asla bırakmamıştım ama o.... zil çaldı. nöbetçiydim.
Yr: Hadi içeri girin hadi
herkes girince soo bin kapıya doğru bakıyordu onun yanına gittim.
Yr: Soo-Bin birini mi bekliyorsun?
Sb: Ah evet babamı sizinle tanıştırmak istiyorum.
Yr: ama soobi-
Bileği kavradı ve sadece gelin hocam lütfen dedi.Arkasından yürüyorum ah aptalım. Jungkook beni görüncec birden yüzüme bakakaldı.
Sb: BABA! Bak sana bahsettiğim matematik hocam Bayan yer-
Jk: Kim Yeri görüşmeyeli uzun zaman oldu ne dersin?
Sb: Baba siz tanışıyor musunuz?
Yr: Soo-Bin sana söylemeye çalıştım ama beni dinlemedin. Ayrıca ben gayet iyiyim bay jeon.
Bay jeonu özellikle bastırarak söylediğimde birden Soo-Binde ana bakakaldı.
Sb: sen babamın bahsettiği öğrencisi misin?
Jk: evet oğlum o çok güzel değil mi?
Sb: evet baba annemde sonra dünyadaki en güzel kadın ama annem öldüğü için o ilk sırada.
ben sadece donmuştum ve jungkooka bakıyordum. Birden bana sarıldı.
Jk: Ben özür dilerim seninle aile kurmak istiyorum lütfe-
Yr: bay jeon burası sizin çocuğunuzun sınav notlarını konuşacağımız yer değil.
jk: ah evet özür dilerim. Bu akşam müsaitseniz yanınıza geliyim. Zaten sizi görmeyeli uzun zaman oldu.
Yr:olur
---
2 saat sonra
kapı çaldı. Gidip açtım. Jungkooktu
Jk: içeri girsem keşke.
kapıdan çekildim. İçeri girdi ve beni kapı ile arasına aldı.
Jk: senden özür diledim
Yr: ama bu benim içimdeki boşluğu doldurmaz.
Jungkook dudağıma yapıştı ve 2 dakika sonra ayrılıp bana sarıldı ve kulağıma tek bir kelime söyledi;
Jk: Evlenelim.
Yr: Jungkook karı-
Jk: onu boşver o öldü zaten onu asla sevmedim. bir kalp aynı anda iki kişiyi sevemez
Yr: peki birinci kişi kim?
Jk: Bunu sana öğretmeninkende söyledim. Genel olarak herşeyin doğrusunu biliyorsun ama bir yanlışın vardı. Benim seni sevmediğimi düşündün...
!i!2 yıl sonra!i!
Sb: ANNE! woo-jin yerinde durmuyo. yah BABA nerdesiniz?
Yr: SOO-BİN kardeşine sahip çık biz babanla dışarı çıkıyoruz. Bende seni seviyorum görüşürüz.
bunu dememle kapıyı çektim. Jungkookla gülmeye başladık.
Jk: Acaba Soo-bini orada bırakmak doğru karar mı?
Yr: Jeon Jungkook! benim öğluma böyle diyemessin!
Jk: Mesaj alındı Jeon Yeri!
_____
Buda bitti. Kötü son yapacaktım size kıyamadım. Sizi seviyorum bu arada bu hikayey bir günde yazdım ve yazdığım süre oyunca sıkılmamam için beni güldüren mükemmel iki okuyucum Nighmare_nightwish7 ve SeoulKekosu na teşekkürlerimi sunuyorum. Başta size olmak üzere beğenen yorum yapan ve gören herkese teşekkür ediyorum. Başka bir hikayede görüşmek üzere.