Oradan ayrıldım ve taeye mesaj attım. Onla birlikte kahve içmiştik ve eğlenmiştik. Taehyung beni hrzaman güldürürdü aynı bay jeo- ne diyorum ben o şerefsizin teki yalancı aşık ve benim inandığım yalan aşk! Herneyse oradan çıktım yolda yürürken fake love dinledim gitar versiyona duygusaldı benim için ve durumuma uygun?
eve geldiğim gibi kendimi yatağa atıp sabahtan beri nasıl tuttuğumu anlamadığım göz yaşlarımı bıraktım. Herşey gibi oda bıraktı beni
Hi, 우리만의 숲 너는 없었어(bu yer sadece bizim içindi fakat sen orada yoktun)
내가 왔던 route 잊어버렸어(seçtiğim yol unutmaktı)
나도 내가 누구였는지도 잘 모르게 됐어(kim olduğum hakkında oldukça kararsız hale gelmiş olsamda)
거울에다 지껄여봐 너는 대체 누구니(aynada kimsin sen kahrolası diye kendimi sorguluyorum)
Bu şarkı kesinlikle beni etkiliyor.
ERTESİ GÜN
okula gittim. O yoktu. Bu böyle 1 hafta daha devam etti merak etmeye başlamıştım. Ona mesaj atmıştım ama öğretmenler konuşurken numarasını değiştirdiğini duydum. Yolda yürürken yoongiyi gördüm.
yr:Yoongi!
Yg: Evet yeri?
yr: Bay jeon o nerede?
yg: Oh! bunları sana söylememeliyim ama o, o gün gördüğün kadınla yürtdışına taşındı 1 hafta önce...
yr: Ve numarasınıda değiştirdi öyle mi?
yg:Bak seni umutlandırıp bırakması kötü ancak-
Yr: ancak ne?
yg: sakin ol yeri bak nasıl desem. Daha önce bir kitap okumuştum orada ''Şarkılar kalbine daha çok dokunabilir'' diyordu yeri. En sevdiğin şarkıyı açar mısın?
telefonumu alıp fake love yazdım ve kulaklığın birini ona verdim.
Love you so bad, love you so bad(seni çok seviyorum,Seni çok seviyorum)
널 위해 예쁜 거짓을 빚어내(senin için güzel bir yalan yarattım)
Love you so mad, love you so mad(aşk çok çılgınca,aşk çok çılgınca )
날 지워 너의 인형이 되려 해(kendimi silip senin oyuncağın oldum)Love you so bad, love you so bad(seni çok seviyorum,Seni çok seviyorum)
널 위해 예쁜 거짓을 빚어내(senin için güzel bir yalan yarattım)
Love you so mad, love you so mad(aşk çok çılgınca,aşk çok çılgınca )
날 지워 너의 인형이 되려 해(kendimi silip senin oyuncağın oldum)nakarata eşlik ettim. Yoongide anlamış olacakki;
Yg: seni anlıyorum sanırım bu sözlerde seni çok etkilemiş kim yazdıysa gerçekten güzel(allah allah kim yazdı acaba ımm düşüniyim sen ve bay kim olabilir mi neyse)
Yr: neredeyse 1 haftadır başka şarkı dinlemiyorum yoongi
Yg: anladım.. Herneyse ben gidiyorum sende derslerine odaklan ve onu unut.
Yr: görüşürüz ve teşekkürler yoongi!
----
BİR SNRAKİ BÖLÜM FİNAL GARDAŞIM