0.8

8K 698 599
                                    

Günlerdir yazmayan şu bilinmeyen numarayı feci merak ediyordum. Ne olmuştu da birden yazmayı kesmişti? Konuşmak her ne kadar terslesem de çok zevkliydi. Ayrıca bilmiyorum en son yazdıkları kalbimi kırmıştı.

Ona çok kötü davranmıştım. Ah aferin sana Lalisa!

Telefonumu çıkardım ve hazır Chaeyong içerde kahve hazırlıyorken anonime bir mesaj attım.

Lisa:
Bilinmeyen

Lisa:
Nerdesin :'(

O sırada Chaeyoung'un sehpada duran telefonu da iki kez bipledi. Ne garip tesadüftü. Eğilip kimden mesaj geldiğini Chae'ye söylemek için telefonu aldım. Okuduğum yazıyla kısa süreli gözlerim karardı.

Mesaj bendendi.

Bilinmeyen Chaeyoung'du.

O yüzden bilinmeyenin kız olduğunu ağzından kaçırmıştı. O yüzden ben ona rahatsız oluyorum dedikten sonra mesaj atmayı kesmişti. O yüzden beni tanıyorsun demişti. Ne kadar aptaldım. Gidip Chae'den yardım istemiştim bir de! Kafama sıçayım!

Telefonu alıp hışımla mutfağa yürüdüm. Chaeyoung elinde kupalarla bana doğru yürüyordu.

"Hey Lalisa iyi misin?"

Telefonu sertçe masaya bıraktım.

"Yalancı!"

Chaeyoung'un suratı mesajı okuduktan sonra renkten renge girdi. Anonimcilik buraya kadardı.

"Lalisa... Dinlemelis-"

Lafını kesip tam da hak ettiği şeyi söyledim.

"Siktir git Chaeyoung. Üzgünüm ama oyunun sonuna geldin." Kandırılmışlığın verdiği üzüntü ve sinirle sesim titreyerek devam ettim. "Beni kafalamak hoşuna gitti mi?"

Hızlıca çıkışa doğru yürürken arkamdan yetişmeye çalışarak bir şeyler söylüyordu.

"Lalisa amacım kafalamak falan değildi. İnanmalısın- Seni seviyorum sadece yeterince cesur değilim. Hiçbir zaman da olamadım!"

Sokağa çıkıp arkama bakmadan onu cevapladım.

"Sana inanmıyorum!"

Şansıma hemen oradan geçmekten olan taksiyi durdurdum ve evi tarif ettim.

Kafamı cama yasladım ve dışarıdaki havayı izledim. Bulutlar da aynı benim gibi dolu ve karanlık görünüyordu. Bu gidişle önce içini dökecek olan bendim.

fuck off / chaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin