Empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty empty drop rmpty empty empty drop empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty drop Empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty empty drop rmpty empty empty drop empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty drop Empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty empty drop rmpty empty empty drop empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty drop Empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty empty drop rmpty empty empty drop empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty drop Empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty empty drop rmpty empty empty drop empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty drop Empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty empty drop rmpty empty empty drop empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty drop Empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty empty drop rmpty empty empty drop empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty empty drop Empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty drop empty empty empty empty drop empty empty empty empty empty empty .
I am sorry I am such a drama queen
I am sorry I have so much feelings
I am sorry I am such a burden
I am sorry that my feelings aren't valid
I am sorry I am making such a big deal out of it
I guess you are right, I am seeking attention,
Because I think about killing myself
And if I kill myself, and leave you a note