Κεφάλαιο 3: Μάθημα σκουπόξυλου

432 19 4
                                    

Οι Χριστουγεννιάτικες διακοπές τελειώναν και σύντομα θα επέστρεφαν πίσω στο Χόγκουαρτς. Τη μέρα πριν την επιστροφή τους στο σχολείο, ο καιρός ήταν ηλιόλουτσος και ζεστός και γι' αυτό τα παιδιά αποφάσισαν να παίξουν κουίντιτς στην πίσω αυλή του Μπάροου. Οι αρχηγοί ήταν ο Χάρι και ο Ρον. Η ομάδα του Χάρι αποτελούταν από τον ίδιο, τον Τζορτζ και τη Τζίνι, η οποιά ήταν παραπάνω από πρόθυμη να αποδείξει στους αδερφούς της ότι μπορούσε να παίξει το ίδιο καλά με αυτούς. Ο ομάδα του Ρον αποτελούταν απο τον ίδιο, τον Φρεντ και την Ερμιόνη, η οποία σε αντίθεση με τη Τζίνι δεν ήταν καθόλου πρόθυμη να συμμετάσχει.

-Έλα βρε Ερμιόνη χαλάς το παιχνίδι, είπε ο Ρον αγανακτισμένος, αφού η Ερμιόνη είχε παρατήσει το σκουπόξυλό της στην άκρη και διάβαζε το βιβλίο "Η ιστορία της μαγείας".

-Μα δεν ξέρω καν να πετάω καλά, πόσο μάλλον να κυνηγάω και μια μπάλα ταυτόχρονα, παραπονέθηκε η Ερμιόνη γυρίζοντας σελίδα.

Ο Χάρι ήξερε ότι η Ερμιόνη δεν πρόκειται να αλλάξει γνώμη, οπότε εγκατέλειψε ύστερα από λίγο την προσπάθεια να την πείσει και μπήκε μέσα στο Μπάροου. Οι δίδυμοι και η Τζίνι τον ακολούθησαν, συζητώντας τι άλλο μπορούσαν να κάνουν μέχρι το μεσημέρι. Ο Ρον ήταν έτοιμος να τους ακολουθήσει όταν η Ερμιόνη αναστέναξε δυνατά πίσω του.

-Τι τρέχει Ερμιόνη; ρώτησε ο Ρον γεμάτος περιέργεια.

-Να εγώ...θέλω να μάθω να πετάω καλύτερα...αλλά όσα βιβλία για το κουίντιτς και να διαβάσω ποτέ δεν καταφέρνω να εφαρμόσω αυτά που λένε στην πράξη, απάντησε ντροπαλά η Ερμιόνη.

-Μπορώ να σε βοηθήσω εγώ αν θες, πρότινε εξίσου ντροπαλά ο Ρον.

Αμέσως το πρόσωπο της Ερμιόνης φωτίστηκε. Μα φυσικά και ήθελε να της μάθει ο Ρον να πετάει καλύτερα. Ήξερε ότι όσα λάθη και να κάνει δεν θα την κρίνει και θα είναι υπομονέτικος μαζί της.

-Άντε λοιπόν! Ανέβα στο σκουπόξυλο, φώναξε ενθουσιασμένα ο Ρον και το μάθημα άρχισε.

Η Ερμιόνη δεν είχε υποτιμήσει τις ικανότητές της. Στην αρχή δεν μπορούσε καν να σταθεί ευθεία στο σκουπόξυλο και να ισορροπήσει λίγα εκατοστά πάνω απο το έδαφος. Ο Ρον την κρατούσε από τη μέση και της έδειχνε πώς πρέπει να σταθεί σωστά για να πετάξει. Μόλις η Ερμιόνη κατάφερε να ισορροπήσει ο Ρον της έσπρωξε απαλά την πλάτη της μπροστά και το σκουπόξυλο άρχισε να κινείται. Η Ερμιόνη αγχώθηκε τόσο πολύ που αμέσως έπεσε.

-Άουτς! μουρμούρισε ενώ ο Ρον τη σήκωνε από το έδαφος. Είχε πάρει όμως τόση φόρα που συνέχισε να τη σηκώνει από τη μέση και την τοποθέτησε ξανά πάνω στο σκουπόξυλο. Ύστερα έκανε ντροπαλά δυο βήματα πίσω κοκκινίζοντας, ενώ τα μάγουλα της Ερμιόνης είχαν και αυτά πλέον το ίδιο χρώμα με τα δικά του.

-Ευχαριστώ, ψυθίρισε η Ερμιόνη και κατόπιν ανύψωσε λίγο παραπάνω το σκουπόξυλό της.

-Παρακαλώ, απάντησε ο Ρον και το μάθημα συνεχίστηκε για κάμποσες ώρες ακόμη, μέχρι που η Ερμιόνη μπορούσε πλέον να κάνει όλο το κύκλο της αυλής του Μπάροου πετώντας γρήγορα.

Μόλις προσγειώθηκε στο έδαφος ο Ρον χειροκρότησε και θαύμασε την πρόοδο της μαθήτριάς του.

-Θες να σε πάω μια βόλτα; ρώτησε χαρούμενα η Ερμιόνη και την επόμενη στιγμή ο Ρον καθόταν στο πίσω μέρος του σκουπόξυλου και έπιανε σφιχτα τη μέση της Ερμιόνης ώστε να μην πέσει στο έδαφος. Ταυτόχρονα και οι δύο επιβάτες ένιωθαν το στομάχι τους να ανακατεύεται...όχι από την πτήση, αλλά από τις πεταλούδες που δεν έλεγαν να σταματησουν.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Το απόγευμα ο αγώνας κουίντιτς στην πίσω αυλή του Μπάροου ξεκίνησε. Ο Τζορτζ και ο Ρον πήραν τις θέσεις τους στα τέρματα(ανάμεσα σε δύο δέντρα) κ οι υπόλοιποι στάθηκαν στο κέντρο του κήπου κρατώντας την κόκκινη(μία αερόμπαλα με τους Τσάντλεϊ Κάνονς).

Όλοι έμειναν έκπληκτοι όταν είδαν την Ερμιόνη να αρπάζει τη μπάλα, να πετάει γρήγορα προς το τέρμα και να σκοράρει. Βέβαια, αμέσως μετά ο Χάρι έβαλε τρία γκολ συνεχόμενα, αφού ο Ρον κοιτούσε το κενό με ανοιχτό το στόμα, ενώ έπρεπε να φυλάει το τέρμα. Το παιχνίδι κράτησε μία ώρα και όταν η Τζίνι έβαλε το τελικό γκολ και η ομάδα της νίκησε 100-80 όλοι κατέβηκαν από τα σκουπόξυλά τους και έδωσαν τα χέρια.

Η Ερμιόνη ήταν η μεγαλύτερη έκπληξη της βραδιάς και όλοι την επιδοκίμαζαν ζωηρά κάθε φορά που έβαζε γκολ. Φυσικά δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί τους υπόλοιπους που παίζουν στο πρωτάθλημα του Χόγκουαρτς κάθε χρόνο, αλλά για πρώτη φορά είχε παίξει πολύ καλά. Στο τέλος του αγώνα ο Ρον ήταν τόσο ενθουσιασμένος που κατέβηκε από το σκουπόξυλό του και την αγκάλιασε σφιχτά συγχέροντάς την. Αμέσως μετά έδωσε το χέρι του στον Χάρι, ο οποίος παρατήρησε ότι το πρόσωπο του Ρον είχε γίνει το ίδιο κόκκινο με τα μαλλιά του, ενώ η Ερμιόνη έβαζε τα δικά της πυκνά μαλλιά μπροστά από το πρόσωπό της για να κρύψει τα κατακόκκινα μάγουλά της.

Κρυφός έρωτας || Ron×Hermione FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin