Bebek

4K 172 46
                                    

Düğünden sonra balayı tatiline gitmiştik
Maldives.

**
Birkaç haftadır mide bulantısı ve halsizlik çekiyorum Eda, mi cha ve cho hee ile bu konuyu konuştuğumuzda hamile olma ihtimalime karşı test yapmaya kadar verdim-dik çünkü onlarda çok merak ediyorlar.

Tahmin ettiğiniz gibi hamileyim. Daha sonra doktora gidip kesinleştirdim. GERÇEKTEN HAMİLEYİM. Jungkook'un çok sevineceğine adım kadar eminim. Kızlara söylediğimde hep beraber çıldırdık diye bilirim ne koltukta yastık kaldı ne masada vazo dkldşd.

Jungkook eve gelince söylemeyi düşünüyorum ama tabiki sürpriz olcak.
Hemen kızlarla gidip şade kutu, ayakkabı, zarf, kağıt aldım. Klasik hamileyim sürprizi yapacağım.

Jungkook işten döndüğünde yemek yiyip salona geçtik. Televizyon rafına bir kamera sakladım ki bu anı ölümsüzleştirelim.

Jk : sende bu gün bir gariplik var

Y/n : doktora gittim. Mide bulantısı, baş dönmesi, halsizlik problemim vardı biliyorsun.

Jk : evet ne dedi ciddi bir şey mi

Y/n : baya ciddi jungkook, ben sana nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum... daha doğrusu gücüm yeter mi bilmiyorum.

Jungkook endişelenmiş gözleriyle bana bakarken nasıl ciddi olabilirim.

Y/n : En iyisi doktorun verdiği kağıdı göstereyim.

Odaya gidip hazırladığım kutuyu aldım, derinde bir nefes alıp salona geri döndüm.

Jk : bu ne ?

Y/n : aç bak

Jungkook kutunun kapağını kaldırdı, ilk zarfı aldı içinde "biliyorum çok bekledin baba ! 9 ay sonra görüşürüz bana iyi bakın !"

Okuduktan sonra bana döndü şaşırmış gözlerle. Jungkook her şeyden çok çocuğunun olmasını istiyordu ne kadar sevinmiştir anlatamıyorum bile.

Bir tepki vermeden yeniden kutuya baktı içindeki doktorun kağıdını da okudu yüzünde kocaman gülümseme oluştu. Daha sonra minik ayakaniları aldı eline ve bana baktı. Hızlıca sarıldı ve döndürdü beni. Bıraktıktan sonra

Jk : İnanamıyorum ben ben baba oluyorum. Bana baba diyen minik bir parçamız olcak.

Hemen eline telefonu alıp üyelere tek tek haber vermeye başladı.

Jk : HYUNG BABA OLUYODRUM

Hepsi hayırlı olsun dedi tabi jimin de
"Lan ben daha kız bulamadım sen baba oluyorsun jungkook helal hızına yetişemiyorum kardeşim" deyince kahkahalar evde yankılandı.

Jk : y/n seni çok seviyorum

Y/n : artık "sizi" diyeceksin jungkook

**

Saat 3:45

Yavaş yavaş uykundan uyandım ve acıktığımı fark ettim.

Y/n : jungkook, jungkoookk, yhaaaaa uyansana

Jungkook kıpırdamadan gözleri hala kapalı, Hafif uykulu bir sesle.

Jk : efendim bebeğim

Ne istesem de bulamasa diye düşündükten sonra bir karar verip konuştum.

Y/n : pasta al bana

Jk : ne pastası şimdi saate bak y/n

Y/n : iyi alma bana boool çikolatalı bol meyveli, karameli, kremalı, pasta sonra cocu...

Kalkıp üstünü giymeye başladı.

Jk : tamam tamam dur alcam yeter ki çocuğa bir şey olmasın. Sendede Nasıl mide varmış o kadar şeyi bir pastada nasıl yiceksin.

Kıkırdayıp kolundan tutup oturttum yatağa.

Y/n : midemi sorgulama jungkook

Jk : sorgulamıyorum midesizin çünkü bu ne.

Y/n : seni döverim, git pasta al bana

Jk : Peki karıcım sabah saat 3 de pasta bulcam artık nerden bulacaksam

Biraz duygu sömrüsü yapsam bir şey olmaz dimi.

Y/n : jungkook sen bende bıktın mı ? Keşke evlenmeseydik mi diyosun artık ? Sevmiyor Musun artık ?

Diyip ağlama numarasına başladım.
O Panikleyip ne yapacağını bilemezden içimden hunharca gülüyordum.

Jk : y/n ben öyle demek istemedim biliyorsun sizi ne kadar sevdiğimi lütfen böyle düşünme, ağlama dayanamam ben bak gözlerim doldu bile..

Derken kafamı kaldırıp ona baktım gerçektende ağlamaya başlamış.
Ama kıyamam.

Rol yapmayı bırakıp ona sarıldım. Pişman mıyım azıcık.

Y/n : ağlama jungkook git bana pasta al bak çok açım.

İkimizde kıkırdayıp sarılmamıza son verdik. Jk aklına bir şey gelmiş ki konuşmaya başladı.

Jk : gel beraber pasta yapalım hem istediğin gibi olur.

Y/n : evveeettt

Hemen yerimden kalkıp mutfağa koştum.

Jk : y/n düşüceksin dikkat et

Haklı olduğunu bildiğim için yavaşladım, onu bekledim.
Mutfağa sonunda geldiğimizde yapmaya başladık daha doğrusu o yapıyor ben malzeme yiyorum napim hamilelik böyle bir şeymiş.

Jk : kızımız acıkmış babası ona pasta yapıyoooor

Bu dediğiyle kıkırdayıp hemen ona döndüm.

Y/n : kız mı olsun istiyorsun

Jk : evet prensesim olcak o benim sen ne istiyorsun

Y/n : oğlan prensim olcak o benim

İkimizde gülüp sustuk bir süre.

Jk : sağlıklı olsun o yeter bana

Y/n : evet sonuçta hangi cinsiyeti olursa olsun ona olan sevgimiz aynı olcak

Gelip alnımdan öpüp.

Jk : aynen öyle

————————————————

Arkadaşlar sizi bilmem ama bu bölümü çok sevdim ben.
Neyse vote unutmayın + yorum yaparsanız çok sevinirim.

Notre histoire //jjk {tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin