Anı 5 : Bilinmeyen

24 1 0
                                    

Fredbear ,William'ı bir güvenlik odası gibi bir yere koymuştu William daha bir şey anlamadan olaylar başladı nerdeyse tüm animatronikler canlandı hatta Springtrap ve Scraptrap bile canlandı içerde yanmadan önceki pizzacıdaki Freddy vardı. Bilmediği çok korkunç bir Balloon Boy vardı. Puppet'ın korkunç hali mutfakta müzik ve sesler kamerayı bozan Bonnie onun arkasındaki Foxy sol kapıdan gelmeye çalışan Freddy vardı. Onun odasında ise kaygan yer tabelası, kapılar,borular ve ışığı ve aniden Balloon Boy'un balıkçı versiyonu olan Dee Dee çıktı sonra bir karakter geliyor yazdı gittikçe artıyorlardı daha saat 3'tü minik Freddyler, Baby,Mangle gibi karakterler gelmeye başlıyordu William Global müzik kutusuna almıştı çünkü müzik biterse Puppet gelirdi. Baby pluşu, şoklar ,5 fazcoins istemeler havada uçuşuyordu bir ara bir ağız kapanıyoduki William son anda soğutunca gitti saat 5'e geliyordu bir şeyler Fredbear canlandı ve yaklaşmaya başladı saat 6 olmasına yarım saat gücünün bitmesine 35 dakika kalıyordu güç hızla bitmeye başladı saat 5.59'da güç bitti ama saat 6 oldu .
    Ama şimdi size bunların bir oyun olduğu çıktı bu oyun dünyasının bir oyunuydu yani oyun içinde oyun . Oyun dünyasında (Diğer fnaf oyunları oyun dünyasının oyunuydu) Fazbear Entertainment bu pis iftiradan kurtulmak için  bir vr oyunu hazırlarlar ve bu oyunun içinde bir virus vardır bu virus (Glitchtrap adı verilen bir Springbonnie kostümüdür) Glitchtrap'ın amacı vücudumuzu ele geçirmektir bizden önce çalışan kadın Glitchtrap'ı ilk gören kişi Jeremy hakkında bilgi verir ve glitchtraptan nasıl kurtulacağımızı söylemeye çalışır ama bunlar hepsi 16 tane kasettedir 16 kaseti toplayıp arka arkaya dinlerseniz bir son açılır bu sonda bir odadasınızdır Glitchtrap ise kilidin arkasında size 'Şss' harrketi yapar ve gider bu sonda yüksek oranda Glitchtrap'tan kaçmışızdır Pizza Parti sonlarında ise William'ın çocukları nasıl öldürdüğünü görürüz.

Fnaf HatıralarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin