Anı 1 : Yıl 1983

83 2 0
                                    

Fredbear and Friends kurulalı 6 yıl olmuştu. Her gün doğum günü çocukları ve arkadaşları gelirler ve animatronicleri izlerdiler. Animatronicler şarkı söylerdiler ve sadece 7 animatronic vardı bunlar Fredbear,Springbonnie,Freddy,Bonnie,Chica ve Foxy bir de Security Puppet ama doğum gününde bir çocuk Fredbear'ın ağzında kafası ezilerek ölür ve bu çocuk şirketin sahibi William'ın oğludur.Çocuk birkaç gün komada kalır bunlar fnaf 4'ün olaylarıdır. William bu haber üzerine birazcık delirir ama William'ın bir planı vardır kalıntı denen bir maddeyi keşfeder ve bunu insanları öldürerek bulabilirdi William bundan dolayı ilk başta ortağı Henry'nin çocuğunu öldürür ve sonra Security Puppet çocuğu ararken yağmurdan dolayı arızalanır ve çocuğa sarılarak bozulur ve çocuğun kalıntısı Puppet'e geçer ve William hala öldürmeye devam eder 4 çocuğu Springbonnie köstümüyle kandırır ve öldürür ve animatroniclerin içine koyar ama Puppet çocukların ruhlarını kalıntıları sayesinde animatroniclere koyar ve 4 çocuğun ölmesi sebebiyle Fredbear and Friends kapanır ama William Circus Baby Entertainment'ı kurar ve orda animatroniclerin içine makineler koyar William kızını uyarmasına rağmen kızı Baby'e yaklaşıp ölür William bundan sonra tamamen delirir William'ın karısı ise acıdan dolayı intihar eder ve ruhu Ballora'ya geçer böyle çok çocuğu öldüren William ölümlerden dolayı Circus Baby Entertainment'ı kapatır.

Merhaba Arkadaşlar Bu Benim İlk Kitabım İnşallah beğenmişsinizdir

Fnaf HatıralarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin