Pomysł na książkę wpadł mi do głowy po przeczytaniu kilku historii z mafią w tle. W wielu przeczytanych książkach kobiety w mafii musiały słuchać się swoich mężów tudzież ojców, a wszelkie nieposłuszeństwo było karane. Podkreślane były ich obowiązki jako usłużnej żony, która miała zaspokajać swojego męża i urodzić mu potomka/następcę. Jednakże według wielu źródeł, do których się dokopałam w rzeczywistości może być nieco inaczej.
Wiadomym jest, że zawsze znajdują się wyjątki, bo pełno jest historii kobiet, które zaczęły współpracować z wymiarem sprawiedliwości przeciwko swoim ojcom, mężom czy matkom. Przy czym – mimo przekazania kogoś w ręce policji – dalej odnosiły się do tej osoby z szacunkiem i nie wypowiedziały o niej ani jednego słowa (nie licząc oczywiście zdradzenia sekretów) – tak przykładowo zachowała się córka „Babci Heroiny", która po zostaniu Świadkiem Koronnym, mimo wszystko mówiła o niej „mama, jaką każdy chciałby mieć" i ani razu nie wypowiedziała się o niej źle, ani za nic ją nie winiła. Co świadczy tylko o tym, że w mafijnej rodzinie bardzo ważną rolę odgrywa wzajemny szacunek. Tak samo wiele jest jednak kobiet, które same zaczęły rządzić mafijną rodziną lub tworzyć od zera swoje imperia.
W książce przedstawione będzie nieco inne spojrzenie na bossa nowo amerykańskiej mafii, ale nie będę zdradzać Wam nic więcej – przekonacie się sami, czytając tę książkę.
Liczę na gwiazdki i komentarze ze szczerą, konstruktywną opinią.
„Zbieżność osób i nazwisk jest przypadkowa" – choć niektóre wydarzenia/osoby/organizacje opisywane w książce są na podstawie faktów. W przypadku tła historycznego – na końcu każdego rozdziału będzie krótkie wyjaśnienie. To samo tyczy się wplatanych włoskich słówek czy zwrotów.
Przyjemnego czytania,
Maialen B.
PS. W książce pojawią się niecenzuralne słowa, sceny erotyczne oraz brutalne sceny, więc czytasz na własną odpowiedzialność. Postaram się przed każdym fragmentem {+18}, odpowiednio go oznaczyć.
Dodane później (grudzień 2019):
„Rozdarte serce" początkowo miało być tylko jedną książką. W trakcie jednak jej pisania, na tyle polubiłam wykreowanych przez siebie bohaterów oraz zobaczyłam przede wszystkim, że i czytelnikom przypadli oni do gustu, więc zdecydowałam się zrobić z tego serię (cztery tomy). Gdzieś w trakcie pisania III tomu doszłam jednak do wniosku, że cztery książki to zdecydowanie za mało, żeby zakończyć wszystko tak, jak powinnam, więc wydłużyłam serię do pięciu.
Piszę o tym tutaj, bo zdaję sobie sprawę z tego, że w książkach mogą pojawić się na ten moment drobne nieścisłości, bo niektóre z postaci, miały być początkowo tylko na „gościnnych występach", ale w trakcie pisania wpadłam na lepsze (moim zdaniem) pomysły. Także, jeśli znajdziecie coś takiego, śmiało napiszcie o tym w komentarzu.
Seria Bellomo zawiera:
1. Rozdarte serce.
2. Drugie dno.
3. Nietykalna.
4. Do utraty tchu.
5. Starcie ostateczne.Każda książka opowiedziana jest z perspektywy dwóch bohaterów oraz zawiera wątki, z poprzednich tomów. „Starcie ostateczne" to książka, mogłabym rzec, podsumowanie całej historii rodziny Bellomo i ich problemów w mafijnym świecie. W tymże tomie, każdy z głównych bohaterów będzie miał swoje „pięć minut". Może się okazać, że „Starcie ostateczne" będzie miało więcej rozdziałów, niż poprzednie tomy (I-IV planuję zamknąć w 32 rozdziałach, nie licząc prologu i epilogu) – przy czym jeszcze nie wiem, czy będą one krótsze, niż w poprzednich książkach, czy dłuższe. To się okaże w trakcie pisania. ;)
Edycję „Słowem wstępu" napisałam pod koniec grudnia 2019, w trakcie pisania IV tomu. Planowane zakończenie całej serii – koniec stycznia 2020 roku. Po tym czasie, zacznę korygować błędy w książkach, ale nie będę cofać publikacji. Jak skończę poprawiać książkę – to wrzucę od razu wszystkie jej poprawione rozdziały.
Edycja – marzec 2020.
Tekst jest dalej przed korektą! Planuję wrzucić poprawione rozdziały do wszystkich tomów do końca marca 2020 (najpóźniej do końca kwietnia). Muszę zaktualizować wszystko części od razu, bo zmieniam niektóre wątki i bohaterów, więc jeśli rażą Cię błędy, niepoprawnie wstawione przecinki (albo ich brak), poczekaj proszę z czytaniem, bo trochę ich niestety jest. 🙈
❤️
CZYTASZ
Rozdarte serce {Bellomo #1} - JUŻ W KSIĘGARNIACH
RomanceJUŻ W KSIĘGARNIACH Mafia | Romans I tom Serii Bellomo Pięć rodzin mafijnych i prawo, którego nie wolno łamać! Pierwszy tom słynnej serii „Bellomo"! Eve poznaje Vita przypadkiem - wpada na niego, przy okazji oblewając się kawą. Nie ma pojęcia, że t...