Éppen hogy csak kiértem a büféből, már egyből ámrontott Mina izgatottan. Nekem még teli volt a szám kajával, így ő belekezdett mondanivalójába. -Te. Én. Elmenni. Többiekkel. Bulira!
- Milyen bulira? - nyögtem ki végül mikorra sikerült lenyelnem a torkomra akadt falatot.
- Hogy milyen? Tudod olyan táncos, ahol mindenki táncol - mosolygott a rózsaszínke. - És mindenki ott lesz.
- De tudod hogy nem szeretek mások előtt táncolni -mondtam. - És ha én táncolni kezdek mindenki elhagyja a bulit. - ezt már magamban mondtam.
- Ne hülyéskedj! Muszáj jól éreznünk magunkat! - hallottam a hangjában az anyai ösztönöket. - És tudtommal a fiúk fel fognak minket kérni táncra - csillantak meg szemei. Miiiiivan?!
- Az összesen végig megyünk?! - a lány bólintott.
- Mindenki megtáncoltat minket aki csak ott lesz.
- Én kihagyom.
- NEM! -visított rám a lány mire megszeppentem.Meg fogok halni és nem Mina-tól. Nem kérhetnek fel táncolni...
Becsengettek így elindultunk vissza a terembe. Lehuppantam a helyemre és gondolkozni kezdtem. A padom mellett elhaladt Bakugou és indok nélkül ráköpött a padomra. Felidegesítettem magam majd kiraktam elé a lábam. A srác majdnem orraesett. Hozzámfordult majd rámvicsorgott. Mintha azt hinné megijeszt ezzel. Szánalmas. Unott fejjel ránéztem.
- Azt hitted kigáncsolhatsz Liba? -emelte meg a hangját.
- És ha igen?
- Pépessé verem azt a "gyönyörű" arcodat!
- Te voltál olyan idióta hogy nem figyeltél a lábad elé, így simán megcsókoltad volna a padlót.
- Te csak ne hívj idiótának, ... Idióta!
A sensei, Mr. Aizawa szedett szét minket. - A civakodást fejezzétek be. Most!
Azzal Bakugou lehuppant a helyére én meg a nyálcseppét távolítottam el a padomról s hátrafordulva Mineta-ba töröltem. Igen Mineta előtt és Midoriya mögött ülök. Nem rossz hely, hisz Mineta nem száll rám pontosan azért mert a legutóbb annyira bevertem a képét hogy összepisilte magát. Vicces volt.
Suli után még ott maradtam. Mikor indultam volna Bakugou-val találtam szembe magam.
- Te még itt vagy Liba? - krákogott rám.
- És te?
- Miért foglalkoznál velem?
- És te velem?!
- Ch... -morgott rám majd mélyen a szemembe nézett. Soha nem csinált még ilyet. Nagyon fura volt. Nem harag volt a szemében inkább nyugodság, de tudtam hogy egy rossz szó és ez a nyugodt tekintet elszáll.
- Válaszolj nekem őszintén... Eljönnél velem abba a kibaszott bálba?- nagyon megdöbbentem.
- Per-Persze miért is ne. - nyögtem ki egyből, gondolkozás nélkül. Persze hogy ki nem hagynám ha itt az alkalom!
HELLO MINDENKIIII ennek most ittene lenne vége ezt most gyors kirakom nektek és megállmodom a kövi részt :3 Remélem tetszett, ha bármi van amin szerinted változtatnék akkor nyugodtan írd le kommentbe, elolvasom, megfogadom és megköszönöm hogy elmondtad.
A további szépnapot, byeeee~
YOU ARE READING
Egy hosszú nap [Bakugou Katsuki x Reader]
FanfictionHoi mindenkinek! Még élek, és jöttem ezzel. Este találtam ki xD Jó olvasást