Bar Feelings

842 58 9
                                    

[boyxboy] Henry e un simplu barman pana cand, intr-o seara, in timp ce se indrepta spre casa, il intalneste pe el. Transmitea o aura negativa, iar prietenii ii spuneau sa stea departe de el deoarece e periculos. Desi, acesta incepea sa vina din ce in ce mai des la bar, ajungand sa fie un client regulat. Intr-o seara Henry ajunge in mijlocul unei batai, dar este salvat de Luhan.

 Henry devenea din ce in ce mai ingrijorat seara de seara cand Luhan venea la bar cu alte lovituri sau vanatai. Luhan era un boxer, de aceea in fiecare seara se lupta punandu-si viata in pericol din ce in ce mai mult. 

 Ce poate iesi dintr-o singura intalnire? Un singur cuvant si o singura privire? Un trecut plin de fericire cu un viitor stalucit si altul intunecat? Unul perfect si timid iar altul rebel si nedorit? Vor trece amandoi tot ce se va intampla? 

Da stiuuu, nu tocmai ce-a mai buna descriere, dar sincer am stat toata ziua sa ma gandesc cum s-o scriu, in mintea mea era altceva, dar nu puteam sa scriu chiar asa mult la descriere...nu? O.o Adica scriu, sterg si rescriu, apoi imi dau seama ca era mai bine cum am zis prima oara si tot asa :/

Ei bine idea mi-a venit in timp ce-mi scriam tema la mate *ciudat ca mereu imi vin idei in timpul orei de mate sau cand imi fac tema la mate... O.o #MATEPOWER* Ei bine... sper ca totusi se intelege ceva din descrierea asta =)) 

Bar FeelingsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum