Hádka

185 14 0
                                    

,,Čauko!" pozdravila som sa. Zrak mi stále behal na vedľajší box kde sedel James, Candy a spol. Candy sa len posmešne usmievala našim smerom a mne to neskutočne liezlo na nervy. Ona sa postavila a mierila k nám!

,,Ahoj, Jacob! Ako sa máš?" zaflirtovala Candy. Nemôžem uveriť že flirtuje s Jacobom! A ešte k tomu predomnou a pred mojím bratom ako keby spolu nechodili. Ona vážne nie je normálna! ,,Je mi dobre a čo ty?" usmial sa na ňu Jacob. Ja tomuto vôbec nerozumiem. Aj on po nej ide! James sedí 5 metrov od nich a oni sa robia ako že tam nikto nie je. Jacob mi vždy rozprával že Candy neznáša a teraz akoby to bolo úplne inak.

Chcela som odísť domov ale Caitlyn ma chytila za ruku a posadila ma späť. ,,Kašli na to. Veď on zistí aká je. Nech si robí čo chce!" rozhodným hlasom povedala Caitlyn a nasadila vážny pohľad. Dlho jej nevydržal a vybuchli sme smiechom. Na to zareagovali aj Candy s Jacobom. A však smiech nás rýchlo prešiel pohľadom na nich. Jacob si všimol že jeho rozhovor s Candy nám nie je príjemný a prišiel k nám. ,,Už ti stihla tá špageta vymyť mozog?" zaprovokovala Shelly. Austin a Benny sa hlasno zachychotali až ich zastavil Jacobov vražedný pohľad. 

,,Predstav si že nevymyla. Neviem čo všetci proti nej máte! Veď je úplne v pohode!" obhajoval ju Jacob. ,,Ako to môžeš povedať! Ešte včera si hovoril že by si o ňu neoprel ani bicykel a teraz je v pohode?!" neudržala som sa a zvýšila som naštvane hlas. Nemohla som uveriť tomu čo som počula. V priebehu 5 minút stihol na ňu zmeniť názor? Ja začínam veriť tomu že Candy má nejaké manipulatívne schopnosti. ,,Áno, hovoril! No vtedy som ju ešte ani poriadne nepoznal! Teraz som zistil že je to veľmi milé dievča. Vy ju ani nepoznáte a ohovárate ju!" postavil sa od stola. všetci sme sa na neho nechápavo pozreli. Podľa mňa ju všetci až príliš dobre poznáme. Jej vystupovanie v škole a správanie k nám je také arogantné a egoistické že to už vážne nie je normálne.

A pri tom by som ju ja mala poznať najlepšie keďže je skoro každý deň u nás a vidím jej prístup ku mne. Tiež aj Jacob by ju mal ako tak poznať keď že je tiež často u nás a veľa krát vtedy keď je u nás aj Candy. Úplne mu preskočilo! ,,Fajn! Ale potom za nami nechoď keď ťa okašle ako všetkých čo si mysleli že je dobrá!" vstala som a so slzami v očiach som vybehla von. Caitlyn a Shelly šli hneď za mnou. Benny a Austin tiež vstali a odišli.  Austin šiel domov a Benny išiel k nemu. Shelly odišla s nimi pretože bývajú na rovnakej ulici. Ja s Caitlyn sme sme išli k nám no len ma odprevadila lebo jej volala mama že má ísť domov na obed pretože je už dvanásť hodín. Napadlo ma že za chvíľu by mal prísť domov aj James.

Som zvedavá čo povie na správanie jeho dokonalej frajerky. Z kabelky som si vyberala kľúče keď som zrazu započula Jacobovu motorku. Ale to čo prišlo potom ma úplne dostalo! Nemohla som uveriť vlastným očiam! 

Just friends but I love youWhere stories live. Discover now