On sa načisto zbláznil! Myslela som si že tú hádku po čase predýchame a vysvetlíme si to ale toto už bolo naozaj priveľa! Jacob bral na motorke Candy! Na miesto toho aby šla s mojím bratom išla s Jacobom. James mi bude musieť vysvetlič čo sa stalo keď sme odišli. Rozišli sa? Pohádali? alebo sa vôbec nerozprrávali? Jamesa som počkala pred dverami! Keď prišiel bol akýsi čudný! Nečudo! James sa falošne usmial a odomkol dvere. Vedela som že sa chce rozprávať.
,,James? Rose? Ste to vy?" kričala mama z kuchyne. Obaja sme nemali náladu na žiadne rozhovori s rodičmi. ,,Áno! Ideme hore do izby," povedala som mame a vyšli sme hore po schodoch. ,,James?" chcela som nadviazať rozhovor. ,,No?" odvrkol James. ,,Chcem sa porozprávať," usmiala som sa. ,,Vážne?" neveriacky sa spýtal James. Väčšinou nemávame vážne rozhovori ale teraz to bolo nutné. Predsa len išlo o môjho najlepšieho kamaráta a jeho frajerku.
,,Smrteľne vážne!" nasadila som svoj príležitostný vážny pohľad. S Jamesom som vošla do jeho izby. On si sadol do modrého kresla pri telke a ja na posteľ. ,,No hovor! Čo sa stalo? Prečo šla Candy s Jacobom?" vyzvedala som aj keď som si nebola istá či to chcem vedieť. James sa pozrel do zeme a začal rozprávať. ,,Povedala mi že by sme sa mali radšej rozísť, že to nemá zmysel, že ku mne necíti to čo predtým," konečne to zo seba dostal. V duchu som sa tešila že budem mať od nej pokoj ale potom mi to došlo! Čo keď sa s Jamesom rozišla kôli Jacobovi?! ,,A si si istý že ste sa rozišli preto? Prečo potom odišla s Jacobom?" zvedavo som sa dožadovala odpovede. ,,Neviem prečo s ním odišla. Možno chce byť s ním, neviem. Nech si robí čo chce!" vyhlásil James a zišiel dolu do kucyne. Videla som na ňom že ho to trápi čo ma dosť prekvapilo keď si väčšinou hneď 2 dni po rozchode nájde novú. V kuchyni bola mama s otcom. ,,No poď, Rose. Máš nabratú polievku," ukázala mama na tanier zeleninovej polievky. Sadla som si za stôl vedľa Jamesa a otca čítajúceho dnešné noviny. ,,Prečo neprišiel na obed aj Jacob?" spýtal sa otec. S Jamesom sme sa na seba pozreli a očami sa dohadovali čo povieme.
,,Jacob musel ísť domov!" v panike som rýchlo niečo povedala. James sa usmial na znak toho že som povedala celkom slušnú výhovorku.
,,No nevadí. Príde nabudúce," usmiala sa mama a sadla si za stôl.
YOU ARE READING
Just friends but I love you
Romance17 ročná Rose má veľmi rada svoju rodinu ale kamaráti sú pre ňu všetkým, zvlášť jej najlepší kamarát Jacob. No obaja vedia že je medzi nimi niečo viac. A však na ceste za láskou ich čaká veľa prekážok...