2.7

212 10 1
                                    

Harry Potter'da Efsansleşmiş Hogwarts'ın Kuruluş Efsanesi

Her şey Salazar Slytherin ile başlıyor...

1013'lü yıllarda Muggle'ların Büyücü topluluğuna karşı yapılmış bir hakaret ile başlıyor.Büyücüler bulundukları toplumdan kaçarken Salazar'ın ailesi ölüyor ve Salazar kimliğini saklayarak Muggle bir aileye evlatlık olarak veriliyor.Salazar Muggle ailesinin ihtiyaçlarını görüyor ve bahçeyi yabani otlardan temizliyor. Görevi buyken bir gün bir yılanın ona doğru geldiğini görüyor.Onunla konuşuyor ve buradan kaçacağını söylüyor.

O günden sonra çantasını ve eşyalarını toplayıp Muggle ailesinin yanından yılan ile birlikte gidiyorlar. Tek hayali büyücü topluluğunu birleştirmek ve bir okul kurmak olan Salazar Slytherin yollara düşüyor ve kendisine yardım edecek bir yoldaş arıyor.

O gün yola düştüğünde kenarda oturan ve kılıcını temizleyen genç Godric Gryffindor ile tanışıyor. Onun da hayalinin aynı şey olduğunu öğreniyor ve beraber yola düşüyorlar.Okulun nasıl olacağı ve nerede yapılması gerektiğini tartışırlarken iki genç kıza rastlıyorlar.

Helga Hufflepuff ve Rowena Rawenclaw.

Kızlarla tanıştıktan sonra onların da amacının aynı olduğu ve Muggle'lardan kaçma nedenlerini öğrendikten sonra dörtlü arkadaş oluyorlar.

Salazar konuşmasında " Okulun bölümleri olmaşı ve öğrenciler ona göre yerleştirilmeli" diye bir fikir öne sürüyor. Diğerleri de bunu kabul ediyorlar.

Godric" Ben cesur öğrencilerin takımıma girmesini isterim" diye söylerken Rowena "Zeki ve mantıklı olanlar ise benim evime gelsin" diyor.
Helga gülümseyerek" Adaletli ve sevgiyi yayan insanların gelmesini en çok isterim" diyor. Ancak Salazar ise  "Kurnaz ve kıvrak insanların evime gelmesini istiyorum" diyor.

Dörrlü okulun inşasına başlayıp kısa sürede tamamladıklarında konu öğrencileri nasıl yerleştireceklerine geliyor.

Godric Gryffindor ise kafasındaki şapkayı çıkarıp " Hepimiz beyinlerimizden birazını buraya aktaralım ve öğrencilerin kafasına yerleştirip ona göre seçelim" diyor.

Salazar ise öğrencilerin seçiminde dikkat edilmesini, yalnızca Safkan olanların alınmasını söylüyor.Muggle doğumlu ve melez olanların Büyücü dünyasına zarar vereceğini, Muggle'ların büyücülere neler yaptıklarını gördüklerinden sonra böyle bir şeye izin vermeyeceğini söylüyor.

Godric, Helga ve Rowena Salazar'a karşı çıktıklarında ise Salazar onlarla kavga ediyor ve okuldan ayrılıyor.Gitmeden önce kendisine özel bir oda inşa ediyor ve Hogwarts'tan tamamen ayrılıyor.

Muazzam okul, dört büyük kurucunun
onu tamamlamasıyla son buluyor.

-Tşk ederim.

Slytherpuff / TrashHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin