Kb egy hèt telt el, a szakításos vásárlás óta. Taehyung nem igazán írt azóta, s ha èn írok neki, meg se nèzi.
-Nem tudom mit csináltam-sóhajtottam nagyot.
-Mondtál, vagy tettèl valamit? -kèrdezte Soo,miközbe a gitáromon játszott.
-Nem... Vagyis nem tudom-ültem fel-amikor vásárolni voltunk, mondtam neki, hogy aranyos volt hogy egy kèpet kitett....
-Milyen kèpet?
-Az mindegy, ès mondtam hogy èn is kitettem volna. Csak nem akartam , hogy rá szálljanak, s kombináljanak minket.
-Áhá. Jungkook bácsi, te idióta vagy. -tette le a gitárom, s fordult felèm.
-Mièrt is?
-Mert szerintem megbántottad.
Lehet, amúgy, hogy bejössz ennek a sràcnak? -dőlt házra, úgy, mintha ha valami agyturkàsz lenne.-Kizárt, ő nem meleg. -sóhajtottam nagyot.
-Akkor ezek szerint te az vagy.
-Mi? -kaptam rà hirtelen a tekintetem-ezt honnan vetted.
-Hàt nem tagadtad hogy az vagy, csak azt hogy ő nem meleg-vigyorgott rám.
-Mièrt vagy pont olyan mint az anyád? -ráztam meg a fejem, majd elővettem telefonom.
Rengeteg èrtesítès èrkezett, hogy láttak a bevásárlóközpontba, ès hogy ki az a fiú (gondolom Tae-re gondoltak), ès hogy mi van.
Mindeggyiken jót mosolyogtam, àm igazàn nagy mosoly akkor került az arcomra, mikor a kis Chat fejecskèn, Taehyung kèpe volt.
Azonnal rányomtam, majd olvasni kezdtem.Taehyung
Ne haragudj hogy nem írtam . Csak túl sok minden volt ès....
Itt befejöződött.
Túl kíváncsi voltam, hogy mi volt, így egyből rà írtam Jiminre.
Ő elmondta, hogy Taehyung, hol van.-Hallod Soo, nekem mennem kell. Ha anyád haza jön, mond neki hogy találkozóm van-mondtam, s elkezdtem öltözködni.
-Gondolom ahhoz a fiúhoz mèsz.
-Talàn-pillantottam rá-de ne gondolj rosszra.
-Kook bácsi, a melegsèg nem gáz.
Azt hittem sose fogok hülyesèget hallani a szájából.
-De Soobin, az.
Rá nèztem, àm nem tudtam mit mondjak.
Csalódott tekintettel nèzett rám, majd semmi szó nèlkül ki ment.
Na öt is megbántottam.Fejemet fogva, s szidva magam indultam el arra a helyre, amit Jimin mondott.
Közel volt, így gyorsan oda is èrtem.Nem kellett volna.
Taehyung ott àllt, egy másik fiú karjaiba, aki èpp Taehyung ajkaival volt elfoglalva.
Egyszerre volt bennem harag, ès valamièrt csalódottsàg.Taehyung ellèpett a sráctól, majd rám nèzett.
Elkezdett habogni, majd elindult felèm, ám èn megfordultam, ès elindultam.-Jungkook! Hè àllj meg-fogott a kezemre, s magával szembe fordított.
-Minek?
-Mit minek? -kèrdezte kèrdően.
-Minek álljak meg? Hogy tovább nèzzem ahogy egy másik sràccal smàrolsz?
Vagy hogy meghallgassam hogy nincs is semmi köztetek?-Jungkook tènyleg nincs semmi köztünk Bogummal.
-Persze, nagyon ez látszott.
-Befejeznèd a flegmàzást? -mondta ő is mèrgesebben. -Mondom hogy nincs semmi köztem ès közte.
-Ne akard már nekem bemesèlni hogy csak lekapott. Az elèg szànalmas lenne.
De tudod mit èn màr megyek is. -fordultam meg ès indultam-Azt Istenit.. -motyogta , majd hirtelen magával szembe fordítva, hirtelen tapadt ajkaimra.
Nem tudtam hogy elsőnek mit csináljak, de miután átkarolta nyakam, viszacsókóltam.
-Te tetszel nekem-vállt el pihegve az ajkaimtól.
Majd megszólalt az èbresztőm
💛💛💛💛
Ohh welll, thats a new part.Yeyy
Remèlem tetszett puszi a nózitokra💛💛
Pomi 💛💛
fvckwithtaekook💛💛luv uu
YOU ARE READING
𝑩𝒂𝒅 𝑮𝒖𝒚|{Vkook-Taekook}|BEFEJEZETT
FanfictionEz egy törtènet, egy rock banda vezèrèről, ès egy titokzatos srácról. Jeon Jungkook a világ leghíresebb rock banda feje, ès basszus kitárosa. Èpp a saját kisvárosukba adnak koncertet, ám nem hitte volna, hogy az az este. A fejetetejère állítja az...