Taehyung:
Tegnap màr dèlután otthon egyedül voltam.
Teljesen zavarba jöttem, mikor Jimin mondta, hogy èn meg Kook, majdnem azt csinàltuk.Ne èrtsetek fèrre, Jungkook egy rohadt jó pali, ès mèg aranyos is.
De nem hiszem, hogy egy ilyennel mint èn, leálna.
Túl puhány vagyok hozzá kèpest, plusz, biztos hogy van valakije.Pèldául Sana, eszmèletlen szèp lány, plusz èrt a zenèhez is.
Pont Jungkook-nak való.-Hè, dràga Kim Taehyung-om,, mèg sajnáltatod maga, vagy eljössz velem?
-Hova-nèztem Jiminre.
-Hoseokkal lesz talim. -mosolygott.
-Komoly? -kèltem fel egyből.
-Igen, ès szeretnèm ha jönnèl.
-Mièrt?
-Mert kell valaki aki összekapar, miután Hoseok elutasít.
-Mièrt utasítana el drága barátom?
-Mert... Mert csunya vagyok.
-Jajj te, bèbi Mochi.
Menjünk.-Köszi-ugrott a nyakamba.
Mosolyogva öleltem vissza. Legalább addig se gondolkodok majd Jungkook- on.
Rosszul hittem.Dèlutàn egy kajádlába találkoztunk Hoseokkal.
Amikor beèrtünk, vagy 6 lány állta körbe, ami látszott Chimen, hogy nem igazán preferálja.
Ám ahogy jobban megnèztem, egy ember, kiszúrta a szemem. Jungkook.Ahogy èszre vettem , már mentem is volna, ám èszrevett.
-Hè Jimin, Taehyung-kezdett integetni.
Hoseok szomorú fejet vàgva küldte el a lányokat, ám egyből mosolyogva fordult Jimin felè.Mindenki köszönt mindenkinek, majd le ültünk az egyik boxba.
-Figyelj, Hoseok. Nem tudom mit szeretnèl tőle. De ő a legjobb barátom.
Szóval ha csak játszani akarsz vele, akkor most mond meg-nèztem rá.
Hoseok kissè fura fejet vàgva nèzett rám, majd Jiminre, s elnevette magàt.-Aranyos Tae, hogy vèded a barátodat, de ha játszani akarnèk vele, akkor nem járnánk.
-Ez igaz. Várj mi? ?! -nèztem meglepetten rájuk-De hisz...
-Figyelj Taetae. Tudtam hogy ha azt mondom hogy randira hozlak, akkor nem jössz el.
-Kivel akartad te randira vinni? -lèpett be Kook is.
-Veled te barom-csapta vàllon Hoseok.
-A vak is látja, hogy oda meg vissza vagytok egymásèrt, deeeee, mivel nem lèptetek így mi lèptünk.-De srácok aranyos, amit tettetek, de ha èn randira akartam volna hívni Tae-t, akkor magam tettem volna.
-Szóval akkor most nem akarsz vele randizni?
-Nem! Vagyis de... De nem így.
-Èn, kimegyek-szólaltam meg, s ki is mentem.
Az a kis hely ahol voltunk, nagyon aranyos, kutyusok mászkálnak mindenhol, s annyira èdesek.
Mehfogtam egy picuri kis szőrcsomot, s leültem vele.
Annyira aranyos.A kutyus elkezdte az arcom nyalogatni, mire alkuncogtam magam.
-Aranyos ki szőrcsomo vagy te-simogattam, s megpusziltam az orràt.
-Engem is megpuszilhatnál-hallottam meg egy hangot.
Hátranèztem, s Jungkook állt ott 2 bögrèvel.-De te nem kapsz-nèztem a mellèm ülőre.
Letettem a kutyust, s kivettem az egyik bögrèt a kezèből.-Mièrt nem kapok puszit?
-Csak, mert te tegnap csókot kaptál-moslyogtam, s beharaptam az alsó ajkam.
-Akkor csókot kèrek.
-Nem.
-Mièrt?
-Mert tegnap azt már kaptál-nevettem arcát látva.
Kivette a bögrèt a kezemből, s letette, majd felállva húzott fel magával.
-Jungkook...-Figyelj Taehyung. Nem tudom te hogy állsz hozzám, de èn szeretnèk veled egy normális randit. Persze csak akkor ha te is szeretnèl velem lenni. -olyan aranyos fejjel mondta, hogy ha nem is lennèk ilyen, mèg akkor is elnennèk vele.
-Ezer örömmel mennèk veled egy randira-mosolyogtam.
-Mikor?
-Most, pèldául.
-Akkor lèpjünk le. Szólj Jiminnek. -mosolygott majd ajkaimra adott egy puszit.
Teljesen zavarba jöve bólinottam, s bementem a fiukhoz.
-Chim...
-Menjetek csak-mosolygott.
Mosolyogva intettem, majd szaladtam is ki, ám kint más is àllt Kookon kívül.Mièrt van itt?..
🏳🌈❤🧡💛💚💙💜🏳🌈
Puszi a nózitokra. 💜
BẠN ĐANG ĐỌC
𝑩𝒂𝒅 𝑮𝒖𝒚|{Vkook-Taekook}|BEFEJEZETT
FanfictionEz egy törtènet, egy rock banda vezèrèről, ès egy titokzatos srácról. Jeon Jungkook a világ leghíresebb rock banda feje, ès basszus kitárosa. Èpp a saját kisvárosukba adnak koncertet, ám nem hitte volna, hogy az az este. A fejetetejère állítja az...