4 èvvel kèsőbb.
Lassan nègy ève hogy Jungkook-al összeházasodtunk.
A szüleim, kicsit furcsálták, hogy az egyik pèldakèpemmel jöttem össze. De amint megtudták hogy Jungkook megkèrte a kezem.
Anya teljesen megőrült. Ès egèsz dèlutánra lefoglalta Jungkook-ot hogy kifaggassa.
De az esküvő-be konkrèttan ő volt a főnök. Diktátor volt.Most èpp Amerikába tartunk Jiminèk társaságába.
Èvfordulót ünneplünk, ès Jiminèk eljegyszèsèt.
Hoseok hogy fèlt Jimin válaszától. De az egèsz vicc, az az volt, hogy ugyan azon a napon kèrtèk meg egymást.
Vicces volt.-Min agyalsz baba? -fordult felèm Kook.
Màr a repülőm vagyunk, ès már csak 3 óra van hátra.-Semmin, csak elbambultam.
Ez az első hogy külföldre megyek.-Ez èdes. Majd elviszlek mindenhova.
-Mèg cukorka szigetre is -mutattam a laptopjára ahol èn Nyomi szerencsétlen utazásai ment.
-Mèg oda is-puszilt ajkaimra.
Az esküvőn nagy port kavart.
De rengetegen maradtak Jungkook, ès èn mellettem.-Már csak másfèl óra-bugta a fülembe Jungkook, èbresztès kèpp.
-Nyh... Unatkozom, màr nem tudom többet aludni.
-Nekem volna egy ötletem hogy mit csináljunk... De az itt most nem menne, plusz, nagyon hangos vagy.
-Bazdmeg -csaptam meg.
Jimin ès Hoseok elöttünk ülve nèztèk a Jègvarázst, amin nem csak èn, de Kook is nevetett.Órákkal kèsőbb.
-Ahj Jimin, gyere ide-szaladt Hoseok Jimin utàn.
Màr becsekkoltunk a szállodába, ès most èpp várost nèzünk.
Hihetetlen szèp.
New York valami hatalmas. Ès hangos.
De nem sokkal másabb mint Szöul.-Milyen? -fogta meg derekam Jungkook.
-Hihetetlen.
Álmom volt kijutni ide, de azt hittem csak egy álom lesz.-Ès az is hogy velem leszel, ugye? -mosolygott.
-Anyukád mesèlt mèg jó múltkor. Mrs Jeon.-A picsád a Mrs, te hülye-pusziltam meg.
-Akkor Mr Jeon. Jobb?
-Igen-csókoltam meg.
-Uhm, elnèzèst... Sajnálom hogy zavarok, csak.... -zavart meg minket egy sràc.
-El se hiszem hogy te vagy az.-Hát, igen. Autógrammot szeretnèl? -mosolygott Kook.
-Igen, de nem tőled, hanem tőle-nèzett rám.
-Tőlem?
-Igen. Egyszerűen, odáig vagyok a hangodèrt..-nyújtott felèm egy tollat, meg a telefonját.
Kicsit megilletödtem, de mosolyogva írtam alá a telefont.-Kis híressèg-csókolt meg.
-Figyelj, mi lenne, ha most visszamennènk a szállodába... Ès csinálnánk valamit kettesbe? -simogatta derekam.-Menjünk, de Hobièk?
-Hobi sokszor volt itt. Tudja mi merre van.
-Rendben-mosolyogtam.
-Nos, akkor melyik, Jurassic World, vagy Annabell? -fordult felèm .
Mikor vissza èrtünk, volt egy kis... Dolog, szerintem tudjátok mi, ès hát, most hajnali háromkor tervezünk filmet nèzni.
Jungkook fene, amit csak a boxer takart, teljesen elvette a figyelmem, ès csak arra eszmèltem fel, hogy egy szölő szem repül nekem.-Ez most?
-Baba, tudom hogy tetszik-pucsított be, amin jót nevettem-De válassz-emelte fel a kèt filmet.
-Hmm... A közèpső-mutattam rá.
Jungkook csak pimaszul mosolygott, majd betette a filmet, ami a Jurassic world-lett.-Pimasz vagy baba. Három menet után újra fel akarsz húzni? -simogatta meg fenekem.
-Nem, csak örülök hogy kettesbe vagyunk.
Imádom Soobint... De olyan kis hiperaktív.-Igen az.... Ilyen voltam èn is.-mosolygott
-Te Kook-szólaltam meg a film közbe.
-Igen cica?
-Akarok majd egy gyereket.
-Gyereket?
-Igen. Most gondolj bele, kis rockert nevelnènk belőle.-motyogtam.
De megbántam az egèszet, mi utàn Jungkook nem válaszolt hosszú perceken át.
-Tudod mit.. Felejtsd el....-Èn kislányt akarok.
-Mi? -nèztem fel rà.
-Igen, kislányt. Kis hercegnő lenne, mint te.
-De èn fiú vagyok.
-De attól az èn kis hercegnőm vagy.
-Látom nem vagy tisztába azzal hogy mi van a lábam közt-nevettem fel.
-De tudom, pár órája mèg a kezembe volt. -hozott egyből zavarba.
-De tènyleg kislányt szeretnèk.
Èn akarok lenni a nagy ès izmos apukája, aki mindentől ès mindenkitől megvèdi.-Ès èn?
-Ès te?
-Engem is megvèdesz majd.
-Mindentől ès mindenkitől baba-puszilt meg.
Èn vállán feküdve öleltem át, bele bujva a nyakába.-Szeretlek Gukie .
-Èn is TaeTae-ölelt át.
-Ha haza megyünk tudom mi lesz az első dolgunk.-Mi?
-Megyünk az árvaházba-mosolygott.
-T.. Tènyleg? -ültem fel
-Igen, baba.
-Imádlak imádlak -ugrottam rá, úgy ölelve meg őt.
-Na nyugi baba.
Gyere, nèzzük tovább a filmet-simogatott meg.Vártam az utat, de most mèg jobban várom hogy menjünk haza.
Jungkook èletem szerelme.
Hihetetlen hogy lassan őt ève vagyunk együtt. Ès már házasok vagyunk, ès a gyereket tervezzük.(köszönöm mindenkinek aki itt volt ès olvasta a törtènetet.
Luv u all❣❣)
YOU ARE READING
𝑩𝒂𝒅 𝑮𝒖𝒚|{Vkook-Taekook}|BEFEJEZETT
FanfictionEz egy törtènet, egy rock banda vezèrèről, ès egy titokzatos srácról. Jeon Jungkook a világ leghíresebb rock banda feje, ès basszus kitárosa. Èpp a saját kisvárosukba adnak koncertet, ám nem hitte volna, hogy az az este. A fejetetejère állítja az...