BAB 2

14 1 2
                                    

Chang wook memandang ke arah gadis di hadapannya. Kerana lama sangat si gadis menikus tetikus jadi tikus di hadapannya tidak cakap apa-apa dari tadi akhirnya, chang wook memulakan percakapan. Nak tunggu gdis di hadapannya tu bercakap? Taun depan rasenya...

"Oi bisu? Dah duduk sekrng aku nak bincang pasal kereta aku yang kau langgar tdi"

"Err encik saya langgar bukan pakai kenderaan tapi sye langgar sedikit sahaja kn. Takda kesan calar ke kemek rmuk ke kan..."

"Tapi masalahnya kereta aku tu mahal tahu tak. Aku tak nak ade benda langgar dia lagi² orang yang macam kau tahu?"

"Eh eyshhhh encik cuba terus terang sahaja"

"Ok aku nak kau bayar sebab dah langgar kereta aku"

"What?! Saya x langgar pakai apa apa kenderaan pun thats why! Saya kne bayar ganti rugi?!"

"Bayar tetap bayar dan......"  Terhenti percakapan nya bila telefhone nya berdering dn tertera nama bapanya

 

.....On Call.....

"Hello appa, why call changwook appa? Ade benda penting ke?"-Tuan Ji

"Ye benda penting. Balik nanti terus ke rumah appa, appa nak bincang something yang penting jngn tapi² dtg"

......END CALL.......

"Kita bincang lain kali, i have to go now sbb appa aku suruh aku balik ada hal mustahak. Kau nantii aku akan panggil semula"

"Err encik ade duit ? Sye nk pnjam skit nk wat bayar grab. Tdi saya dtg jalan kaki sbb dompet hilang"

"Nah ganti balik nanti. Aku kira dgn charge kereta"

Setlah Berkata begitu, Changwook pun meninggalkan hyosang sendirian di situ. Hyosang pun tanpa buang masa kluar dri ofice tu  dan menahan taxi, dri naik grab taxi lbih bagus kan. Semasa di dalam taxi fhone hyosang berbunyi dan tertera nama appa nya, segera dia menjawab

.............ON CALL..............

"Hello appa, kenapa call hyo ni? Appa sakit? Nak ubat ke?"-Hyosang

"Tak appa just nk kamu balik cpt sebab appa nak krnalkan kamu dengan ank kawan appa. Malam mereka sampai, kawan lama appa, lama kami berpisah sekrng baru ada masa nk jumpa. So hyo balik awal ye pakai baju yg appa beli ok? Bye"

"Bye appa ok hyo balik"

.............AND CALL ...............

Hyosang pun menyuruh pemandu taxi tu cepat skit sbb dia ada urusan penting.

(Chang wook pov)

Changwook sampai shja di rumah appa nya menyuruh dia bersiap kerana ingin membawanya ke rumah kawam appa nya. Changwook hanya akur dan naik ke atas...

BERSAMBUNG!!!!

*MAAF PENDEK BAB NI HUU

My K Idol HusbandWhere stories live. Discover now