Pada jam 8p.m. keluarga rakan lama kepada Encik Kim tiba di rumahnya. Puan kim memanggil ank nya supaya turun dan bersalaman dengan Encik dan Puan Ji, Hyosang turun dan bersalaman dengan rakan lama bapa nya itu.
"Wahhh Puan Kim sudah besar sekarang yea anak dara awak. Cantik dah sekarng kalau x masa kecik comot je dia,skrng ha hasilnya cntik dh. Kan abg? Comel dn cntik bakal menantu kita ni"
"Ehek, menantu? Whats is that omma ?"
Puan Kim dah tepuk dahi. Iyapun Puan Ji ni x sabar nk terima menantu jangan lah cskap depan pintu😥😅Puan Kim mengajak semua masuk ke dalam dn bincang di ruang tamu. Puan Kim berasa kurang sorang...
"Puan Ji mana J? X nampak pun dia x ikut ke?"
"Ouh ji chang ada dekat luar. Ermmm Hyo tlg panggil J dekat luar suruh dia masuk kita smua nk bincang sesuatu yang penting ni"
"J? Nama panjang dia apa? Dn anak untie ke?"
"Kamu tanya lah sendiri nama dekat dia. Dah pegi panggil cepat²"
"O...ok. Saya panggil krjap ye untie tnggu kejap"...
Hyo keluar mencari kelibat anak lelaki Puan Ji tu. Cari punya cari dia dekat kolam ikan smbil melihat ikan berenang². Hyo menegur anak puan Ji
"Err awak,your mom panggil katanya ade sesuatu yang penting."
"Ohh nama kau sapa?"
"Nama.saya kim hyosang, encik pulak"
Chang wook memandang ke belakang dan changwook terkejut minah ni anak puan kim? What! Bukan chang wook je terkejut hyosang pun terkejut tau...
"Kau anak untie min? Wah senang aku nk mintak pampasan kn"
"Eh hello! Pasl ni x payah cakap sni nanti omma marah. Dah lah gila pnya org masuk mak awak suruh x nak masuk lantak awak lah"
Hyosang terus meninggalkan Changwook si situ. Changwook mengikuti hyosang dri belakang masuk ke rumah. Mereka duduk berkumpul di ruang tamu dan hyosang terpaksa duduk di sebelah changwook, tak rapat ok. Tuan Kim terus memulakan bicara
"Ok tujuan kita berkumpul adalah untuk memenuhi permintaan saya sebelum saya dan isteri pergi jauhhhhhhh nanti. Ok hyo appa nak pergi jauh appa takut x da org yang jaga hyo nanti. So appa dngn uncle dah bincang nak kawinkan hyo dengan J, hyo setuju ye"
Hyosang terkedu. Kahwin? Appa nak pegi jauh? Takut x de orng jaga? Means appa nk pegi mana ni? Kawen dgn budak actor gila ni? What!!! Tiba² appa kepada changwook bersuara
"J terima please. Appa teringin nak hyo jadi menantu appa tau, boleh ye jangan bantah ok"
Changwook menarik nafas panjang dan berkata
"Ok appa J setuju, demi kebahagiaan dn kegembiraan dua pihak"
"Terima kasih J appa syg kamu"
Changwook hanya sengih sedikit. Pada jam 11 malam mereka meminta diri untuk pulang kerana lewat sudah. Chang wook hanya termenung dalam kereta dan hyo plk termenung melihat dinding bagai dinding tu dinding lutsina nampak langit...Tarikh kahwin pun dah di tetapkan haih lagi 4 hari je sbb permintaan appa hyo sblum pergi jauh kemana tidak tahu. Hanya tabah dan terima cinta? Mungkin lama untuk di pupuk kann.
BeRsAmBuNg😪😪😪😂😂😂😂
*vote and coment
*salah ejah tegur.
*nama changwook ke chang wook author lupa so biar je😂
YOU ARE READING
My K Idol Husband
عاطفيةar x de idea untuk description... erm baca je lah yea syg sekalian