Capitolul 1 √

85 8 0
                                    

Degeaba citesc toate teorile despre iubire. Aici lucrurile se petrec altfel.

E vineri seara. De undeva simt senzatia aia de acasa. Numai ca eu nu mai am o casa. Nu ma plang. Eu am avut noroc, sunt intr-un salon de nebunie temporara iar colegul meu imi spune povesti de dragoste prea siropase si lacrimeaza. El sustine ca dragostea e ca mersul pe bicicleta, atunci cand inveti sa mergi pe bicicleta, nu mai uiti niciodata. Degeaba, uneroi intarzi prea mult si se uita. Te vei urca pe bicicleta si iti vei pierde echilibrul, vei cade si atunci se vor auzi impiscatiri in cosmos, zeii se vor aduna la un loc sa rada de durere ta. Sa nu te uiti daca ai o rana pe picioare. Rana e in inima.

   E amuzant cum doctorii scot cu forta infinitul din oameni. Ieri infirmiera m-a legat de pat. Mi-a zis ca eu nu pot zbura. Minciuni ! E cam tarziu dar eu stiu ca ma avoi face bine sunt inca lucida, voi muri asa cum se cade: nu lent, euforic

Sambata dimineata, doctori se agita zilnic. Colegul meu a disparut, zilnic vin si pleaca colegi noi. Nu vor sa imi spuna unde ii duc. Singuratatea rade de mine si la radul meu rad, rad galagios ca sa imi recunosc vocea, sa ma recunosc pe mine.

Un doctor sinistru intra in camera Oare voi disparea si eu ca ceilalti ? Nu, nu sunt pregatita sa plec. De ce imi spune ca pot sa plec ? Unde sa plec ? Incerc sa vorbesc. Nu pot. Nu, nu ma trage afara din salon, toate terorile despre iubire sunt sub pat, toate calculele si ipotezele sunt pe niste foi mototolite.

Ajungand intr-un cabinet, o femeie inalta, blonda si destul de invarsta ma strange in brate. Ce ? Nu inteleg, spune ca e mama. Mama ? Eu nu am mama. Mama a murit. Stiu sigur, eu am facuto. Acum 3 ani, in bucatarie se saruta cu un barbat, altul decat tata. Dupa plecarea lui am luat un cutit, iar neatentia mamei a costato. Nu ma imbracisa, mirosi a moarte. Nu mai spune ca ma iubesti, tu nu esti mama. De ce nu pot sa vorbesc ? Inainte o faceam. Unde ma duce ? Ah, lumina soarelui. Mi-a fost dor de tine. Nu pot sa ma bucur de tine, sa te injalez si sa te scot din mine ca sa devi intuneric. Sunt trasa de acea femeie intr-o masina, iar ranjetul ei nu imi place, e demonic. Toti cei de-a afara sunt demonici. Nu.

P U R E  |Z•M|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum