Capitolul 2 √

57 6 0
                                    

Sunt intr-un intuneric total. Trupul imi freamata de durere. Mi-l pipai si simt rani usoare pe corp, ce dor la atingerile mele fine. Scancesc atunci cand ma ridic incercand sa gasesc o sursa de lumina. Insa fac contact cu podeaua cand ma impiedic de ceva. Usa se izbeste de perete si in camera intra un barbat cu parul cret, inalt, corpul lui e bine lucrat iar bratele acoperite de tatuaje fel de fel. E mult prea intuneric si nu pot sa ii destind conturul fetei. Ma ridic in fund si cu fata la el ma dau usor in spate, izbindu-ma de ceea ce m-am impiedicat mai devreme. Imi intorc capul si pot sa destind prin lumina slaba, datorita unui bec ce palpaia slab pe holul ce ducea spre incaperea unde ma aflam. O fata, o fata ce mirose a alcool si tutun zace pe podea, mai mult moarta decat vie. Insa un tusit ii paraseste gura, iar gandul ca e moarta dispare. Barbatul ce sta in tocul usi privinduma insistent, doar zambeste. O liniste arsuzitoare se aude in incapere iar acel barbat pare sa ma devoreze doar din priviri.

Fata ce zacea beata pe podea elimina linistea iar sunetul voci ei ma face sa tremur. E murdar, intonatia ei e una respingatoare iar in ton se vede usor ca nu e sincera, ca nu ii place.

- Ah, capul meu ! Ma retrag intr-un colt urmarindui pe cei doi cu privirea. Styles, ce faci iubitule ? Cuvintele ei mi-se par josnice si sila imi inunda simturile.

- Sam nu am chef de asta. Cine e ea ? Acea ea, clar sunt eu. Privirea lui nu ma pierde din vizor.

- Ea ? A aduso doamna Malik, aseara.

- Bine, sti ce sa faci cu ea. Si paraseste incaperea cu aceste cuvinte. Lasandu-ma cu acea fata. Ea se intoarce spre mine zambindu-mi afisandusi dinti albi.

- Esti chiar frumoasa. Cum te cheama ? Se pune in genunchi in fata mea si imi ridica capul cu doua degete.

- Cum ma cheama ? Spre surprinderea mea ma ridic in picioare si ma joc cu degetele. Acum sunt cu spatele la acea fata. Mama mi-a spus numele Hope, mh. Speranta, dar am ajuns sa vad doar dezastere si durere in lumea asta falsa. Ma intorc spre ea si ochi ei se s-au marit vizibil. O privesc in ochi. Samantha, imi vor face rau, asa-i ?

- Numele meu e Sam. Imi spune hotarat. Si da, iti vor face. Aici vin zilnic mii de fete care sunt obligate sa se prostituieze. Multe se sinucid, finca nu rezista. Tu trebuie sa fi puternica. Cuvintele ei ma sperie iar calmul din voce e unul anormal. Stiam ca in lumea reala sunt demoni dar niciodata nu am crezut ca cineva e asa demonic in cat sa faca asta. Hope, voi vorbi cu Styles sa te puna chelnarita la bar.

- Styles ? E acel baiat.

- Da, e prieten cu Malik.

- Spune-mi. Cine e familia Malik ?

- Cei care conduc totul. Doamna Malik, Marie, Domnul Malik, Mike si baiatul lor Zayn Malik. Niciodata nu l-am vazut pe Zayn in persoana dar Styles e bun prieten cu el si cu el ma inteleg bine. Il voi ruga sa te puna ca chelnerita.

- Iti multumesc. De ce faci asta pentru mine ?

- Nu stiu esti asa pura.

P U R E  |Z•M|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum