Imi privesc chipul in oglinda si par a fi o alta persoana. Nu imi mai recunosc trasatirile fetei, nu mai sunt bine conturate. Iar machiajul prea excesiv ii mascheaza toate lacrimile si tristerea ce s-a adunat de-a lungul timpului. Port o rochie rosi, stupid de scurta iar in picioare tenesi albi. Am refuzat pantofi crem cu tocuri de 15 centrimetri. In seara asta nu vreau sa stau locului, vreau sa muncesc sa imi fac de lucru, pentru a uita unde ma adus destinul
. Nu am sa imi pun intrebarea: Ce am facut ca sa ajung aici ? Pentru ca raspunsul va fi unul dureros, iar amintiri vor navali in minte scotand din mine demonul meu, ce il tin incausat.
- Hope, hai ! Sam, intra in cabina grabita. Ma ridic si o prind de mana. Ea imi paralizeaza gestul, poate din obisnuinta. Murmur mie frica insa ea ma prunde de maini si imi sopteste.
- Va fi bine.
Parasim camera. Parcurgand holul ingust, indreptandu-ma spre capatul lui care ducea spre club, fumul se ingrosea, mirosul de alcool era mai puternic si muzica te facea, involuntar, sa iti pui mainile la urechi. Ajungand in club, ochi mi-se maresc. Ma holbez la fiecare in parte. Fete dezbracate alaturi de barbati duri, care mai de care mai frumosi. Insa frumusetea lor paleste in urma gesturilor si cuvintelor vulgare, ce le scuipa mizerabil in fata femeilor de langa ei. Si pun pariu ca acele femei sunt prostituate. - Hope, uite. Sam imi ofera un sort, o tava, un pix si un caiet. Fugi la o masa si mult noroc.
Fac ochi mari si plec la prima masa pe care o vad. Acolo erau mai multi baieti si fete. Printre care si Styles. Ramane dur atunci cand ma vede. Privirea mie atrasa de o fata care scoate masculinitatea unui baiat, o cuprinde intr-o mana si incepe sa faca miscari de sus in jos.
- Doamne. Izbucnesc si imi pun mainile la ochi scapand tava, pixul si caietul. Imi cer s-scuze ! Ma aplec dupa cele ce imi picasera pe jos fara a mi-se vedea lenjeria intima. Toti incep sa rada iar eu ma ridic rusinata ramand blocata in fata lor.
- Hope ! O voce cunoscuta imi urla numele. Tonul voci e dur si nemilos, ma intorc speriata si o vad pe femeia care ma adus aici. Hope miscate aici. Imi las capul in jos si ma indrept spre ea.
- Ce crezi ca faci ? Imi prinde parul intr-un pumn strans si trage. Gem de durere, insa acest lucru o face sa traga mai tare. Esti aici ca sa muncesti. Nu ca sa fi speriata de bombe. Fetito fi mai tupeista. Isi i-a mana din parul meu impingandu-ma. Pic pe burta iar doua brate ma cuprind. Nu pot sa vad chipul celui care ma luat de jos. Sunt pusa jos si ma intorc spre cel care ma ridicat.
- M-multu... Tu ?
- Eu ? Ce-i cu mine ?
| Vreau sa aflu pareri ! Voi posta sambata si duminica. Multumesc ! |
CITEȘTI
P U R E |Z•M|
FanfictionSperam să fim singuri, iubitule . Așa mi-ai promis Dar tu îți inviți muzele fără chip care se apleacă asupră-ți încercând să te sărute să mi te ia . De ce faci asta, iubitule? . De ce mă privești adânc în suflet? . Aproape îți uitasem chipul demonic...