ბიგ ჰიტს მისი ჯგუფები განსაკუთრებულად უყვარს და მათ კარგად უვლის. რათქმაუნდა როცა ვიღაცისგან სარგებელს ნახულობ საუკეტესო პირობები უნდა შეუქმნა რათა უფრო მეტი სარგენელი მიიღო. ამიტკმ კომპანიამ გადაწყვიტა ჯგუფებზე რამდენიმე თვიანი დასვენების უფლება მიეცა. სექტემბრამდე არანაირი ტურნეები და კონცერტები ქვეყნის გარეთ.
ასე ბავშვები ძალიან არ იღლებიან. იღებენ მონაწილეობას გადაცემებსა და გამოწვევებში ერთობიან ესწრებიან დაჯილდოვებებს და მუშაობენ ალბომზე. ის რომ ქვეყნის გარეთ უამრავი კონცერტი არ აქვთ ჩასატარებელი მათ საშუალებას აძლევს უბრალოდ ისხდნენ მშვიდათ თავიანთ სრუდებში და ახალ სიმღერაზე იმუშავონ.
***-ფიდ შეიძლება?- ნამჯუნი მისი კაბინეტის კარებზე აკაკუნებს.
-მოდი ნამჯუნ-უღიმის კაცი და საბუთებს გვერდზე დებს.
- რით დაიმახურა გოგონამ ამხელა ყურადღება შენგან?-რათქმაუნდა სალომეს გულისხმობდა.- მის ადგილას ნებისმიერს დასჯიდი ან გაუშვრბდი. რამე ზომებს აუცილებლად მიიღებდი თუმცა ის ხელშეუხებელია.
-ჰომ იუნას მაგონებს .არშემიძლია მასზე გაბრაზება-ნამჯუნი ხვნეშის.
-კიდევ არ გელაპარაკება?-ფიდი საპასუხოდ თავს აქნრვს თუმცა მალევე იღიმის.
-ლუნა როგორაა? როდის უწევს მშობიარობა?
- დღე დღეზე. ღამით ხშირად სტკივა მუცელი ექიმმა კინმშიბიარობის წინ ნორმალურიაო.-ფიდი იღიმუს.
-33ის ხდებინხომასეა? მალე მეორე შვილიც დაიბადება და შენ კიდევ უფრო დასერიოზულდები-კაცს ეცინება- მახსოვს დებიუტიდან მოყოლებული როგორი სერიოზულიიყავი. მერე შენი გოგონა გაჩნდა და კიდევუფრო დასერიოზულდი. ალბად ახლაც იგივე განმეორდება -ნამჯუნი ღიმილით იჩეჩავს მხრებს და სგება.
-ჩემი შესვენების დრო ამოიწურა დროებიტ-კაციც თავს უქნევს და უღიმის. ნამჯუნს გასვლეს თანავე ეჩეხბა ჯიიქსის ლიდერი სანჰე ცოტათი ანელებს მერე კი ჩერდება . გარკვევით ისმოდა როგორ ღრიალებდა ის კაბინეტში.
- ჯანდაბა ბატონო ფიდ. ვეღარ ავიტან იმ გოგოა ჩვენს ჯგუფში. ამდენ წესს არღვევს და პასუხი არუნდ ამოეთხოვოს. ის საშჯნელია მე არ მინდა რომ ის ჩვენთან იყოს.-გაჰყვიროდა გამწარებული სანჰე.
-რაუფლებით მოდიხარ აქ და მის გაშვებას მთხოვ?-ნამჯუნმა ფიდის ყვირილი ცხოვრებაში პირველად გაიგო.თუარ ჩავთვლიტ რამდენიმე წლისუკან დადგმული პრანკისას ყალბ ყვირილს.-რომ არა ის თქვენი ჯგუფი არარაობა იქნრბოდა. რომელი გარეპავდით მასავით? რომელი წერტ მასსავით ღრმა ტექსტს? რონელიხართ მასავიტ პოპულარული? მთელი მისი ქვეყანა გულშემატკივრობს. არამარტო ისინი სხვა ქვრყნრბიდსნაც რაც 50%ა არცერთ მემბერს მაგდეჯი ფანი არგყავთ ეს ჯგუფი მაგგოგოს წყალობითაა ასეთი პოპულარული. ან რა წესების დარღვევაზე მელაპარაკები?შენგან განსხვავებიტ კონტრაწტი წაიკითხა და ზედმეტი პუნქტები წაშალა. ახლა ის შეზღუდული არაა ასერომ არანაირი წესი არ არსებობს რომელსაც ის არღვევს!! აღიარე სანჰე შენ მისი გშურს და მაგიტომ გინდა რომ გააგდო ერთხელ და სამუდანოდ მაგრამ ამას ვერ ეღირსები. შენი ხმის გაგონრბაც აღარ მინდა! ახლავე გადი კაბინეყიდან და მეტჯერ აღარ დაგინახოს ჩემმა თვალებმა აქ!-იმხაზე იყვირა ნამჯუნიც კი შეშინდა. სანამ კარები გაიღებოდა გადაწყვიტა იქაურობას მოცილებოდა და ასეც მოიქცა. კაბინეტიდან აცრემლიანებული სანჰე გამოვიდა თუმცა მალევე მოიწესრიგა თავი და გზა განაგრძო.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
უხეში გოგონა(დასრულებული)
Фанфикპოპულარული გოგონა რომელისთვისაც ყველა კარი ღიაა მდიდარი ოჯახების დამსახურებით. თუმცა მან პოპულარობა თავისივე შრომით მოიპოვა და ზუსტად მაშინ გადააწყდა მისთვის ძვირფასს ადამიანებს. გაბრთხხილება:ბევრი შეცდომაა დაშვებული წერისას რომლის შესწორების დ...