2

672 41 3
                                    

სამწუხარო რეალობაში ზოგს ან მაგალითად მე არ შეუზლია რეალური გრძნობების და ბრაზის გამოხატტვა.  ზუსტად ამიტომ ჩემი პერსონაჟი სალომე შევქმენი. სალომეს იმის ძალა  მაინც შესწევს  ადამიანს თავი არ დააჩაგრინოს.
;დდდ  ძააანნ გრძნობებში და როლში გადავეშვი.

☆☆☆
-ნახვამდის-ერთმანეთს თავს უკრავენ რის შემდეგაც მისო კომპანიიდან მიდის.
-წამოდი   კრება დავიწყოთ-ეუბნება ფიდი სალომეს  და დიდი კაბინეტისკენ მიდიან.
ოთახში შესვლისას 13 ადამიანი ხვდებათ .ფიდი ყველას ესალმება და თავის ადგილს იკავებს სალომეც ამობობს გამარჯობას თუმცა ეს მისი ჯგუფიდან 3ს ნამდვიალდ არ ეხება.  ამაყად მიდის თავისი სავარძლისკენდა და შიგნით ჯდება შემდეგ კი ოდნავ შორს იწევა მაგიდიდან.
-ამაყი-ეჩურჩულება მინჯე სანჰეს და დაბღვერილი უყურებს სალომეს.
-სამე რამდენჯერ გითხრა ნუ იცვამ შავებს. თავი დაკრძალვაზე მგონი-გულზე ხელს იდებს სანჰე.
-ხო თანაც შენი საშინელი კოლექციიდან -ამატებს ჰიუნჯე.
-ისინი საშინელია და  ჩვენს ჯგუფს რეპუტაციას უკარგავს.-ამბობს ამაყად მინჯე. ბიჭები უბრალოდ სხედან და მათ უყურებენ.
-ოო ღმერთო ჩემო ნუთუ მართლა-იცინის სალომე- თქვენს პატენტ იაფასიან გუჩს ნამდვილად ჯობია დამერწმუნედ.
თანაც არამგონია რეპუტაციას გილახავდეთ. ნახე დირექტორი და ჩვეჯი 2ვე მენეჯერი აქარიან   აუცილებლად მივიღებდი გაბრთიხებას არა ფიდ?-უყურებს დირექტორს.
-ღმერთო საერთოდ ვინმე ყიდულობს შენს  იდიოტურ ტანსაცმელს?აჰ მოიცა გამოვიცნობ. გართველები რომელთაც შენსავით მოდა არ გაეგებათ?-  ცინიკური ღიმილით უყურებს სანჰე რაც  სალომეს კიდევუფრო მეტად აცინებს.
-მართლა ძვირდასებო?-ფეხზე დგება და მათ უახლოვდება- ანუ ქართველებს მოდა არ გაეგებათ...და შენს  კაბაზე რას მეტყვი სანჰე?ჰომარიცი რომელი ქვეყნის მოქალაქის კკოლექციიდანაა? ან მინჯე შენი მაისური. ხოვერ მეტყვი რა ენაზეა  წარწერები? -სალომე იცინის .- მეგეტყვით კარგი... სანჰე კაბა რომელიც შენს სხეულზეა მორგებული  ბიზუსგანააა  რაც იმდენად იაფია ნებისმიერს შეუზლია ყიდვა . ნუთუ 100  ვონის მეტი ვერ გაიმეტე კაბაში?ან მინჯე შენ მაისური დემნა გვასალიასია რომელიც ქართველია და მთელი კორეა აჭრელდა უკვე მისი ტანსაცმლით. ზუსტად ქართულო წარწერებია მაგ ამისურზე... ოო ღმერთო ჰიუნჯე . ბალენსიაგა?   ნუთუ...ისიც ხომ დემნასია არა?- მაცდურად იღიმის  სალომე და  თავისბადგილს იკავებს. ღიმილს მისი სახრიდან აქრობს და სრულიად სერიოზულად უყურებს.-აწი...სანამ მე ან საქართველოს შეეხებით  კარგად დაფიქრდით. ასე ტკბილი იშვიათად ვარ ხოლმე-ამბობს და მუშტს კრავს.
-  ქედმაღალი  იდიოტი-მაინც იღიმის სანჰე.
-ოხ ეს პატარა ძუკნა-ყვირის ქარტულად სალომე და მაგიდაზე მუშტს არტყამს რის გამოც     ყველა თავს მას წევს ზედმეტად ხმამაღალი ხმის გამო და ყურადრებას მას აბყრობს. სალომეეც გაოცებული უყურებს მუშტს .ცოტახანი ფიქრდებბა და მოულოდნელად უხერხულად იცინის  და მუშტს ხსნის.
-აბა ფიდ რაო რასამბობდიი-იკრიჭება უნდა რომ თემა გადაიტანოს რადგანაც გაოცებული ბიჭების მზერას ვეღარ გადაიტანს.
-ახოო...სულტამავიწყდა-საფეთქელს იზელს ფიდი და   ემზადება საუბრის დასაწყებად.-მოკლედ  როგორც იცით  აპრილში ჯონგუკი ბრუნდება ჯარიდან. ამის აღსანისნავად პატარა  სიურპრიზი გვინდა მოვუეყოტ ფანებს. ასეთი რაღაცა მოვიფიქრეტ მედა მენეჯრებმა.   თქვენი ჯგუფები  დასასვენებლად სავა 1 თვით    ივლისში  აგვისტოში კი შეგეძლებატ სახლებში დაისვენოთ.
ამ 1 ტვის ამნძილზე  გადაგიღებთ ხოლმე სახლში დამონტაჟებული კამერები. თურამე ისეთი იქნება ამოვჭრით-იცინის-არც გამიკვორდება რომ იყოს-ჩურჩულებს თავისტვის იკრიჭება და  კეპაზე ხელს ისვამს.-  ყველაზე უფროსი და ყველაზე უმცროსი ჯგუფები აგარჩიეთ სპეციალურად  .იმედია ერთმანეთს  არ დახოცავტ და მშვიდობით წახვალთ სახლებში.-იკრიჭება ფიდი.
-შანსი არაა ამასთან ერთად არ ვიცხოვრებთ-სანჰე ხელს იშვერს სალომესკენ.
-დიახ-ეტანხმებიან მინჯე და ჰიუნჯე.
-უკაცრავად -საუბარში ერთვება   ჯიმინი.-ეს გოგო ხმას რატომ არ იღებს?-თითს ჰანასკენ იშვერს. ჰანა  უბრალოდ უღიმის.
-როგორც თქვენ-ეუბნება თვაზიანად.
- ზედმეტად რთულ სცენებს  მოვესწაროთ და აზრდოვნების უნარი დავკარგეთ-იცინის ჰოსოკი.
-ბავშვებო  არაფერი გვიკითხავს თქვენთვის.   ეს უკვე გადაწყვეტილი.-მკაცრად ამბობს ბანთანის მენეჯერი ლი.
-კარგი რაა-წუწუნს უწყებენ გოგოები.
-თავისუფლებიხართ-მაგიდაზე აკაკუნებს ფიდი დაყველა დგრბა ფეხზე.
-ისა ბატონო ლი- აჩერებს ჯიმინი  მენეჯერს.
-გისმენ ჯიმინ.
- იცით რამდენიმე ფანმა  გაიგო სად ვცხოვრობ და შემოღწევას ცდილობენ. რამე უნდა მოვიმოქმედოთ.
-დიახ . სახლი გაქვს მგონი შენ საკუთარი ადექი და გადადი.- ურიმის ლი.
-კარგით რა არმინდა იმ უბანში მარტო-წუწუნს იწყებს ჯიმინი.
-არა რა არუნდ ამომეცა თქვენტვის ცცალკე ცხოვრების უფლება-თავს აქნევს მამაკაცი-მარტო არ იქნრბი შენი სახლის გვერდზეა სალომეს საი სალომეს სახლის გვერდზე კი მათი საერთო დორმია.
-აა ღმერთო მანანტრი მეზობელი შენხარ?-იცინის სალომე და ჯივუს უტრიალდება რომელიც კუთხეში იჯდა ამდენი ხნის მანძილზე. მისკენ იშვერს ხელს და კბილებში ცრის.
-შეენნ, შენ პატარა ალქაჯო იცოდი არა ამაზე? მოიცა ვერ გადამირჩები-ამბობს და იკვე გაქცეულ ჯივუს მისდევს.
-ღმერტო როგორი ქაჯია-თავს აქნევს სანჰე მას კი მინჯე და ჰიუნჯე ეთანხმებიან.
-ღმერტო როგორი ბავშვია-იცინიან დანარჩენები.
-საყვარელია-ამატებს ბოლოს ნამჯუნი...

***
ძან სისულელეა?🥺🥺

უხეში გოგონა(დასრულებული)Kde žijí příběhy. Začni objevovat