14

315 28 4
                                    







პირველ რიგში ბოდიში ტო დავაგვიანე. წინა თავი წაიშალა.
მეორე რიგში   მთვრალივარ და რას ვიბოდიალებ არ ვიცი.
მესამე რიგში იმედია მოგწონებათ და დაავოუთებთ😍💙
შეცდომები მაპატიეთ

***
მას შემდეგ რაც გაირკვა რომ ეს ყველაფერი ფიდმა  დაგეგმა   რამდენიმე საატი გავიდა. უკვე გამთენიის ხანია. ყველა მინდორზე იჯდა. ზოგიც იქვა. მხოლოდ სამე იჯდა  ტყის დასაწყისში მდგარი ხის ძირას და თვალები დაეხუჭა.
სრულიად მოულოდნელად სიცილი აუტყდა ფეხზე წამოდგა და  ტყეში შევიდა . ცოტახანი სიჩუმე სადგურობდა სანამ სალომეს ღრიალი არ გასიმა. ჯიმინი მშვიდად წამოდგა ფეხზე და ყველას უთხრა რომ არ ამდგარიყვნენ.
ტყეში შევიდა და სალომე იპოვა.
მკლავებში ხელი წაავლო  შენჯღრია.
-რასგავს შენი საქციელი?  ამაყობ?-დაიყვირა თვითონაც.
-რსტომ ვარ ცოცხალი?-ამოიღრიალა გოგომ.-მეხომ სიცოცხლეს არ ვიმსახურებ?-ხმქბუფროდაუფრო უწვრილდებოდა.
-რეებს ბოდიალობ?-ტონს ჯიმინმაც დაუწია.
-ყველასთვის ზიანი მომაქვს.    ნამჯუნის და ლუნას ცხოვრება ავრიე. თეჰიონი გავაღიზიანე. კომპანია ავაწრიალე.  გავისროლე და რამის იმ მსახიობის  ცხოვრებაც გავანადგურე. დაყველაზე მთავარი იცი რა არის. შენ, შენ გაგანადგურე ჯიმინ. ჩემგამო სიკვდილს ებრძოდი.ჩემგქმო კომაში იყავი.-ჯიმინის სახე უფროდა უფრო სახიფათო ხდებოდა. გოგონა ხრამთან მიათრია და  კიდეში დააყენა.
-სიკვდილი გინდა ხო გადახტი მიდი. მიდი მოკვდი-ლაპარაკობდა და თან  სალომეს  ხრამისკენ უბიძგებდა.
ეს ძველი ჯიმინი არ იყო. ის შეცვლილი იყო. 2 თვისუკან სალომეს ეს ჯიმინი არ დაუტოვებია სავადმყოფოში კომაში.მყოფი.
გოგონა მუხლებზე ეცემა და მთელი ძალით ქვითინებს. არშეუძლია. ყველაფრის ამომთხვევაუნდა.
-ჯიმინ მე მკვლელი ვარ .
საკუთარი შვილი მოვკალი. იმ ავარიისას. მე ჩემი შვილი მოვკალი ჯიმინ გესმის??ჩემი სულის ნაწილი დავკარგე-გვლავვ კივილში გადადიოდა სალომეს.
მისი სახე წითელი და სველი იყო. სრუტუნებდა. უკვე ვეღარც ტიროდა ძალა გამოეცალა.
-რაც თქვენ ჩემს ცხოვრებაში გამოჩნდით ყველაფერი აირია.-ამოიჩურჩულა ძალა გამოცლილმა.
ჯიმინი  მიუახლოვდა ხელები მოხვია და ხელში აიტაცა.  სალომემაც კისერზე მოხვია ხელები და თავი გულზე მიადო.
-არ მინდოდა ასე გამოსულიყო.არ მინდოდა ის ღამე საბედისწერო ყოფილიყო-ჩურჩულებდა.
-დამშვიდდი. დაიძინე-თავზე კოცნის ჯიმინი. მისი თვალებიდან ცრემლები მოცურავენ. ჯიმინი ატირდა.
ჯიმინი  მის ხელებში მოქცეულმა სხეულმა აატირა.

უხეში გოგონა(დასრულებული)Where stories live. Discover now