.•*•✫•*•. thirteen .•*•✫•*•.

117 8 0
                                    

Jack pov.
De zuster komt terug met sterkere medicatie en loopt mee naar de kamer waar Jonah en Anouk liggen. "Meneer Frantzich, we hebben sterkere pijnstillers u mag deze hebben als u wilt" "ja!!!" Roept Jonah terug. Hij krijgt de medicatie toegediend en hij kalmeert een beetje Anouk daarentegen is echt debiel kalm. Ze ligt in haar ziekenhuisbed met Zach naast haar die haar hand vast heeft. Ze is rustig omdat ze een extreem grote dosis medicijnen heeft gehad. We mogen met zen allen blijven overnachten in. Het ziekenhuis. Zach ligt bij Nouk, Jonah ligt alleen want hij heeft heel veel ruimte nodig voor zijn been. Corbyn en Daniel krijgen samen een bed toegewezen en ik en Liv ook. We gaan slapen om 20:09 dit is een traumatiserende en slopende dag geweest....

Zach pov.
Vandaag moeten we allemaal naar huis, want nouk en jo hebben rust nodig. Om 14:00 moeten we vertrekken en ik ben boos en verdrietig tegelijk. Daniel ziet het en slaat een arm om me heen "het komt goed Zach!" "Ja weet ik" zegt hij dan.

Jonah pov.
Ik lig in het ziekenhuis bed naast Nouk, we hebben elkaar echt veel verteld en we kennen elkaar als de beste, ik heb het gevoel dat ze echt mijn bestfriend is geworden....

Anouk pov.
Ik lig naast Jonah op een kamer in het ziekenhuis. We hebben elkaar alles verteld, maar dan ook alles. Hij is echt speciaal voor me we zijn volgens mij echt hele goeie vrienden geworden.
*SKIP 10 DAGEN*
Vandaag is het eindelijk zover we mogen allebei naar huis! We komen aan en gaan allebei gelijk naar bed want we moeten nog zeker veel rusten...
*SKIP 2 WEKEN*
Ik en Jonah kunnen allebei alles weer! Eigenljjk zouden Liv en ik vandaag naar huis gaan maar we hebben besloten om te blijven! We gaan bij de jongens wonen en hebben al onze spullen naar het huis van de jongens verhuisd.
*SKIP TIJD HET IS DRIE JAAR LATER*
Het is 03:31 en ik voel me echt niet lekker. Ik voel dat ik moet overgeven dus ik snel naar de badkamer. Ik moet overgeven. Ik ga weer naast Zach liggen en probeer weer te slapen. Om 07:12 word ik weer wakker en ik voel dat ik weer moet overgeven. Opeens staat Zach achter me om mijn haren vast te houden. Ik kijk hem aan en zeg "ik voel me echt niet lekker."
*EEN DAG LATER*

Zach pov.
Ik ben wakker en zie dat Liv niet meer naast me ligt. Ik kijk op me telefoon en zie dat het 02:44 is ik loop naar de badkamer en zie dat ze aan het overgeven is. Ik help haar en we gaan weer in bed liggen. Ze nestelt zich tegen me aan en zegt "ik hou van je baby" "ik ook van jou" zeg ik terug..

Anouk pov.
Het is de volgende dag en ik zit samen met Liv op de bank. "Ik heb overgegeven vannacht" zegt ze ineens. "Echt? Ik ook" zeg ik terug. De jongens zijn btw naar de studio. "ik voel me echt vermoeid de laatste tijd en ik ben ook al over tijd" zeg ik tegen haar. Ze kijkt me met grote ogen aan en zegt "ik ook wat the fuck?!" "Denk jij hetzelfde wat ik denk?" Vraagt ze. "Ja laten we maar zwangerschapstesten kopen en we lopen naar de auto. Een uur later zijn we allebei in shock..

(✔) just a vacation ft. why don't weWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu