.•*•✫•*•. eleven .•*•✫•*•.

123 9 0
                                    

Zach pov.
"Wat is er??" ik kijk haar aan en dan zegt ze "Nathan..." "wat is er met hem?" vraag ik. "hij... hij heeft.. je aan... aangereden..." "WAT HEEFT HIJ?!?" Jack en Liv komen op het harde geluid af komen verschrikt aanlopen. "Wat is er aan de hand??" "We weten wie Zach heeft aangereden" "wie??" "Nathan" Liv kijkt me net grote ogen aan "echt???" "ja" zeg ik vol woede. "ik ga naar bed" zeg ik om 22:36. "Ik ga mee!" Roept Nouk. We gaan naar boven en ik ga eerst douchen. Als ik klaar ben. Gaat nouk..

Anouk pov.
Ik ga douchen, daarna doe ik shorts aan en een shirt van Zach. Hij komt aanlopen in alleen zijn jogginsbroek. "vind je het erg als ik alleen in een jogginsbroek slaap?" "nee hoor!" we gaan liggen en ik leg mijn hoofd op zijn bortskas. "ik hou van je Nouk" "ik ook van jou Zachy!" Hij geeft me een kus op mijn haar. "Night" zegt hij. "Night."

Jack pov.
We zitten beneden en Liv vertelt nog wat verhalen over Nathan. Steeds als ze nieuw verhaal vertelt wordt ik bozer en bozer. Op een gegeven moment spring ik op. "Wat een klootzak! Als hij nog een keer aan Zach of Nouk zit ram ik hem in elkaar ik meen het!" Roep ik dan boos en ga weer zitten. "Ik doe mee zeggen ook de andere boys nu boos. "Rustig aan, niemand heeft gezegd dat hij nog een keer wat gaat uithalen." zegt Liv rustig. Ik ga weer naast haar zitten en sla een arm om haar heen. We besluiten dat het dan ook tijd is voor ons om te gaan slapen...

Anouk pov.
Ik ben als eerste wakker (verassend) en loop naar beneden ik ga aan de slag en maak weer een lekker ontbijt. Zach komt naar beneden. "heeeiii Zach" zeg ik blij. "Hee babe!" zegt hij terug. We maken de rest wakker en ontbijten. "wat zullen we vandaag doen?" vraagt Daniel. "Euhhh... misschien kunnen we naar het park?" zegt Corbyn. Iedereen stemt in dus het wordt het park. We gaan langs de supermarkt en halen wat broodjes en fruit, Daniel rekent af. En we lopen kletsend naar buiten. We rijden naar het park gaan op het gras zitten, en eten wat met wat achtergrond muziek. En dan zegt Liv "ik loop even naar die winkel in die straat." Ze zegt de rest gedag en gaat even alleen kijken.

Jack pov.
Na een uurtje begin ik me zorgen te maken en ik zeg tegen de rest "ik ga haar zoeken, ik ben bezorgt" "wacht!" roept Anouk ineens. "ik heb een appje van haar!"

Anouk pov.
Ik heb een appje en ik lees hem voor:
Kom naar de loods buiten de stad. Anders zie je haar nooit meer terug... Adres is Smithstreet 51. 15:30 wees op tijd.... N
Ik heb tranen in mijn ogen nadat ik het heb voorgelezen. "hij moet mij hebben!" huil ik half. "het is 15:09 laten we dan maar gaan...

Liv pov.
"Waar ben ik?" vraag ik nog half bewusteloos... ik zie dat ik een grote snijwond op mijn arm heb, het bloedt. "op een goede plek, wacht maar tot je vrienden komen!!" "Nee niet hun!" Schreeuw ik. Hij komt naar me toe en kijkt me diep in mijn ogen en zegt dan "ik wil jou helemaal niet ik heb jou ontvoerd om een reden, Anouk!" "Neee!!" Huil ik nu. "Ach.. kijk is aan het is 15:23 over 7 minuten zijn ze er." Hij pakt zijn pistool en ik hap naar adem...

Jack pov.
We zijn aangekomen en stappen uit. Jonah gaat voorop samen met Corbyn. We lopen naar binnen en zien dan Liv.. ze zit vastgebonden aan een stoel en ze bloedt.... "Liv, wat heeft hij met je gedaan!?"

(✔) just a vacation ft. why don't weWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu