.•*•✫•*•. fourteen .•*•✫•*•.

103 8 0
                                    

OMG OMG! "Echt!" "Dit kan niet waar zijn!!" Zeg ik tegen Liv. Dan horen we de jongens thuis komen. Ik hoor ze roepen en we komen naar beneden. Ik neem Zach even apart en neem hem mee naar boven. "Wat is er?" Vraagt hij bezorgt. "Ik moet wat euhh.. vertellen.. ik ik ben zwanger.." zeg ik tegen hem. "Omg echt waar?!" Hij kijkt me aan. "Ja" zeg ik terwijl ik naar de grond kijk. "Dat is echt geweldig nieuws!!" Zegt hij blij. Ik kijk hem aan "echt?!" Vraag ik verbaasd. "Jaa" hij kijkt me lachend aan en geeft me dan een knuffel. We gaan weer naar beneden en ik zie dat ook Liv en Jack naar beneden komen met een even grote glimlach als ons. "Wat is hier aan de hand?" Zegt Jonah als hij ons door heeft. "Ik ben zwanger!" Zeggen Liv en ik tegelijk. "Wat??" "Allebei??" Vraagt Daniel een beetje confused. "Jupp" zeg ik trots. En ik geef hem een knuffel.
*SKIP TIJD NEGEN MAANDEN LATER*

Jack pov.
Ik ben papa geworden van een jongen hij heet Cameron en hij is super super mooi! Ik ben echt heel blij en super super trots op Liv. Hij is geboren op 25 juli 2019 en de tweeling van Zach is op 14 augustus 2019 geboren dus ze zitten superdicht bij elkaar qua leeftijd.

Zach pov.
Ik ben papa geworden van 2 meisjes! Ze heten Teddie en Bobbie op Ze zijn echt het aller aller allermooiste wat me ooit is overkomen. Ik ben super trots op Nouk en ze gaat de beste mama van de hele wereld worden!! Vandaag krijg ik ook de sleutel van ons nieuwe huis waar ik met Anouk en de meiden ga wonen dat we in LA hebben gekocht in de wijk Beverly Hills!! En het allermooiste is dat Jack en Liv naast ons gaan wonen! We kopen dezelfde huizen en laten onze tuin doorlopen als een grote tuin. Wat echt insane is! Corbyn, Jonah en Eben gaan samen wonen ook in LA en Daniel gaat naar zijn familie in Portland. 

Anouk pov.
Het is 04:36 en de kindjes zijn wakker dus besluit ik ze op te halen en bij ons in bed te leggen, ik haal ze op en leg Teddie bij Zach. Hij pakt haar op en kijkt heel erg verliefd naar haar wat echt superschattig is! Ik pak 2 flesjes en besluiten om ze dan maar te voeden, want slapen daar gaat ook helemaal niks meer van komen. En dat weten we allebei zonder er wat van te zeggen...

Jack pov.
Het is vroeg en ik hoor Cameron huilen, Liv slaapt nog dus ik zal degene moeten worden die hem eruit gaat halen. Ik loop naar zijn kamertje. "hey man, kon je niet meer slapen?" zeg ik terwijl ik hem knuffel. Ik loop naar beneden en ga op de bank zitten. Ik wieg Cam in slaap en leg hem in de box. En maak dan ontbijt. Ik maak Liv wakker en ze komt naar beneden, we eten ons ontbijt en bespreken wat we die dag willen doen. "We kunnen Zach en Anouk wel vragen of ze mee willen naar het strand." zegt ze. "ja goed idee!" zeg ik terug.

(✔) just a vacation ft. why don't weWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu